خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه فراشبند:

بسیج همواره محور مقاومت و خار چشم دشمنان بوده است

همایش اقتدار بسیجیان، به مناسبت ۵ اذر به همت سپاه ناحیه فراشبند برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۲۶۷۸
|
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، همایش اقتدار بسیجیان ، در روز ۵ آذر به همت سپاه ناحیه فراشبند در محل مهدیه شهرستان برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار جبار فروزان فرمانده سپاه فراشبند گفت : بسیج در عرصه دفاع مقدس ، و پس از آن در تمامی صحنه ها حضوری اگاهانه و فعال داشته است .

وی خاطرنشان ساخت : امروز بسیجیان باید با تفکر بسیجی در مقابل دشمنان کاملا فعال و پویا عمل کنند و در تمامی عرصه ها ، قدم ها را باید محکم برداشت .

سرهنگ پاسدار شمشاد محبی ، از پیشکسوتان و آزاده دفاع مقدس به عنوان سخنران مراسم گفت : بسیجیان داوطلبانه به ندای رهبر انقلاب لبیک گفتند و در میدان دفاع مقدس حاَضر شدند که این از دستاورد بسیج بود .

سرهنگ محبی به جمله ای از رهبر کبیر انقلاب اشاره کرد که امام فرمود ند : نگذارید مملکت به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد .

وی به منویات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین اشاره کرده و گفت : مانتوانستیم درست تبیین کنیم و مسوولین دولت خدمتگزار نیز در این زمینه چندان فعال عمل نکردند .

پیشکسوت جهاد و شهادت ادامه داد : امروز خون شهدای ما به ثمر نشسته است و آمریکاییها علاوه بر پایگاههایی که اطراف ما دارند ، اخیرا اقدام به راه اندازی ارتش سایبری برعلیه ما نموده است .

محبی خطاب به مسوولین گفت : مملکت ما محکم و قوی است و الان باید برای مردم و بسیج خدمت کرد و برای مردمی که در هر شرایطی پای انقلاب ایستاده اند باید با تمام وجود کار کرد و مشکلات مردم را حل نمود .

در پایان نیز لباس جهادی گروه جهادی شهدای فراشبند تقدیم فرماندار شد و رزمی کاران نیز به نمایش رزمی پرداختند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار