خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا:

حل مشکل ملت ما با تفکر بسیجی حل می شود/دشمن به دنبال بر هم زدن آرامش کشور ماست

سردار علی ملک شاهکوهی گفت: علمای اهل سنت استان در این جریانات با ما همراهی کردند و جهاد تبیین کردند و من از همه آنها ممنونم.
کد خبر: ۹۴۷۰۰۷۵
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴

حل مشکل ملت ما با تفکر بسیجی حل می شود/دشمن به دنبال بر هم زدن آرامش کشور ماست

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در دومین همایش نغمه سرایان اهل سنت استان گلستان در گنبد کاووس گفت: چهل و سومین سالگرد بسیج مستضعفین که یکی از ابتکارات امام خمینی ره بود را خدمت همه عزیزان تبریک عرض میکنم.

وی افزود: از روزی که بسیج تشکیل شد تا امروز همه خیر و برکت بود یکی از آن سپاه پاسداران است که در مقابل تهدیدات داخلی و خارجی ایستاده است.

ملک شاهکوهی اظهار داشت: مادر سپاه بسیج است و تا امروز بسیج هر جا ورود پیدا کرد حماسه آفرید. امام فرمود بسیج لشکر مخلص خداست این نشان از بزرگی و عظمت بسیج دارد.

فرمانده سپاه نینوا عنوان کرد: حضرت آقا می فرماید بسیج پاره تن ملت است و ما پاسداران افتخار میکنیم که خدمتگزاران این مردم هستیم.حل مشکل ملت ما با تفکر بسیجی حل می شود.هر وقت تفکر بسیجی در مسئولین ما نهادینه شود دیگر مشکلی در مملکت نخواهیم داشت. 

این مقام مسئول تصریح کرد: هدف دشمن سوریه سازی ایران بود. از جندین جبهه می‌خواستند کشور را به هم بریزند. در این قضایا انسانهایی کشته شدند اما دشمن به هدفش نرسید.

ارشد سپاه پاسداران در استان گلستان خاطر نشان کرد: علمای اهل سنت استان در این جریانات با ما همراهی کردند و جهاد تبیین کردند و من از همه آنها ممنونم.اما بعضی هم متوسل به دروغ شدند و حرفهایی را زدند که صحت ندارد.

وی در پایان بیان داشت: دشمن بیدار است و می خواهد امنیت داخلی کشور را به هم بزند. اما ملت ما هوشیار است. و نصرت الهی محقق می شود. چون این انقلاب صاحب دارد ، خدا دارد. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار