خبرهای داغ:
رییس کل دادگستری استان گلستان:

بسیج یک شجره طیبه ای است که باتدبیر امام (ره )راه اندازی شد/خطوط تولید خط قرمز ما در دستگاه قضایی است

حیدر آسیابی گفت: امسال ۱۷ جلسه اقتصاد مقاومتی داشتیم که سه جلسه اختصاصا برای واحد‌های دانش بنیان بوده است. و از اول سال ۴۵ واحد تولیدی دانش بنیان را بازدید کردیم.
کد خبر: ۹۴۶۹۲۶۱
|
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰

بسیج یک شجره طیبه ای است که باتدبیر امام (ره )راه اندازی شد/خطوط تولید خط قرمز ما در دستگاه قضایی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ دکتر حیدر آسیابی رییس کل دادگستری استان گلستان در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ گفت: بسیج یک شجره طیبه ای است که باتدبیر امام (ره )راه اندازی شد و هر جا توفیق هست ثمره حضور بسیجیان در صحنه است.

وی افزود: اگر در دفاع مقدس موفق بودیم و در بنیه دفاعی کشور شاهد تحولات خوبی هستیم  به خاطر روحیه بسیجی نیروهای مسلح ماست.

آسیابی اظهار داشت: موانع ما در بحث تولید داخلی موانع خارجی نیست و نیاز به یک انسجام داخلی داریم. اگر اقدامات انقلابی و حمایتی قوه قضاییه نبود خیلی از کارخانجات الان تعطیل بودند.

رئیس کل دادگستری خاطر نشان کرد: امسال ۱۷ جلسه اقتصاد مقاومتی داشتیم که سه جلسه اختصاصا برای واحد‌های  دانش بنیان بوده است. و از اول سال ۴۵ واحد تولیدی دانش بنیان را بازدید کردیم. خطوط تولید خط قرمز ما در دستگاه قضایی است و حمایت می کنیم تا بخاطر بدهی بانکی به تعطیلی کشیده نشود.

وی خاطر نشان کرد: الحمدلله تا امروز در اغتشاشات هیچگونه تلفات جانی نداشتیم و مردم استان ما وفاداری خود را به نظام نشان دادند و دشمن را مایوس کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار