نماینده ولی فقیه در فارس:

قرآن کتاب تبیین است

آیت الله دژکام گفت:قرآن روش زندگی را نشان می‌دهد، این کتاب
کد خبر: ۹۴۶۷۶۱۱
|
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس در چهارمین همایش گام دومی‌های جهاد تبیین در شیراز و مراسم بزرگداشت شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ عليه السلام با بیان اینکه جهاد تبیین واجب فوری است، گفت: دشمن تلاش کرده تا مردم مارا از مسیر روشن انقلابی دور کند اما با شکست مواجهه شده است.

وی افزود: گام جهاد تبیین اولین بار بر شخص پیامبر(ص) نازل شد.خداونددر سوره مبارکه نحل آیه ۴۴ و ۶۴ می‌فرمایند: پیامبر و قرآن را نازل کردیم که برای مردم تبیین کند ودر آیه ۶۴ پروردگار می‌فرمایند:مردم اختلافاتی دارند و قرآن نازل و حضرت محمد (ص)را فرستادیم تا تبیین صورت بگیرد و اختلافات از بین برود.

آیت الله دژکام با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بیاناتشان از قرآن و حدیث اهل بیت است تاکیدکرد:به سایت Khamenei.ir مراجعه کنید تمام سخنرانی های حضرت برگرفته از قرآن است.

امام جمعه شیراز در ادامه با اشاره به اینکه اگر می‌خواهید جهاد تبیین کنید از قرآن و حدیث اهل بیت ذکر کنید، افزود: قرآن روش زندگی را نشان می‌دهد قرآن آمده تا تبیین باشد پس قرآن کتاب تبیین است.

وی افزود: در زندگی هرچه میخواهیم در مسائل مختلف فرهنگی،اجتماعی و... عرض کنیم که قرآن اصل آن است و می‌بایست سعی کنیم با قرآن بیشتر آشنا شویم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه آمریکا بی عدالتی می‌کند و اگر آمریکا عدالت را ایجاد کند ما دعوا نخواهیم کرد، تصریح کرد: دعوای ما از سال ۱۳۳۲ شروع شد که نزدیک به ۷۰ سال است و نمی‌خواهند عدالت را بپذیرند.

این مقام مسئول در پایان با تاکید بر اینکه تبیین به معنای واضح کردن است اظهار کرد:در این ۵۰ روزی که گذشته نشان دادید که الحمدالله نوجوانان پاک و با معنویت کم بسیار نداریم و دشمن را مثل همیشه شکست دادید‌.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار