خبرهای داغ:
فرمانده اسبق یگان ۶۰ زرهی عمار شهرستان گنبد:

طرفداران داعش در سوریه هم "زن زندگی آزادی" می گفتند اما پشیمان شدند

علی کوهی گفت: جوانان متفکر باشید! دلخوش به پوشش خبری و حمایت غرب، شعار آزادی دادید که داعش را به زمین بازی شما هدایت کردند
کد خبر: ۹۴۶۵۳۵۸
|
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸

شهید تولی فردای شب لیله الرغائب شهید شد/طرفداران داعش در سوریه هم زن زندگی آزادی می گفتند اما پشیمان شدند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان ، علی کوهی فرمانده اسبق یگان ۶۰ عمار شهرستان گنبد کاووس در دیدار با خانواده شهید تولی اولین شهید مدافع حرم خطه شمال کشور ضمن بیان خاطرات شهید والا مقام گفت: برادر شهیدمان در قسمت مهندسی هرکجا مشکلی پیش می آمد ۲۴ ساعته می ماند و جهادی حل می کرد . در ۱۰ روز خیلی از مسائل عمومی مهندسی را که در آموزش ها ۶ ماه زمان می خواهد را می ماند خارج وقت اداری و فرا می گرفت و در کمتر از ۲ ماه در تمام قسمت های فنی و تعمیرات تانک خبره شد.

وی افزود : ما بیشتر داوطلب اعزام می کردیم. یک دوره ۱۴ نفر باید اعزام می کردیم. اولین بار بود برای نفر چهاردهم چند روز کار گره خورد تا اینکه شهید تولی سوریه بودم به من زنگ زد و طبق اسم رمزی که بین ما بود با گریه و التماس گفت : عمه جان منو طلبیده و نفر چهاردهم میخوام خونه عمه بیام. وقت اعزام گفت من دیگه برنمیگردم و جنازم هم نمیاد. چون فردای شب لیله الرغائب شهید شد و در شب لدادگان مزدش را گرفت و پیکرش هم بدست داعش افتاد و برنگشت.

 کوهی با اشاره به نقش استکبار در فتنه ی اخیر بیان کرد : به جوانان ناآگاه میگویم تدبر کنید و متفکر باشید. طرفداران داعش هم زن زندگی آزادی می گفتند و عبرت بگیرید از اعلام پشیمانی اهل سوریه پس از کشتار مردم بیگناه و اسارت ناموس هایشان.

وی اظهار داشت: دختران ناآگاه ما که در خیابان شعار دادند و غرب ‌پیشنهاد کمک به آنها داد و آنان هم به پوشش خبری چند روزه و حمایت غرب دلخوش شدند، نهایتا کمک آمریکا مثل سوریه اعزام نیروهای داعش در زمین بازی آنها بود.

فرمانده اسبق یگان ۶۰ زرهی عمار خاطرنشان کرد : اگر تدابیر روشنگرانه و بصیرت مردم نبود آنها مثل سوریه خاک ایران را هم تصاحب می کردند. یکی از داعشی ها خطاب به آمریکایی ها و مذروران منطقه گفته بود شما پای ما را در ایران باز کنید ، آنقدر سر میبریم که شما بگویید بس است. ملت شاهد بود داعش در شیراز نپرسید کی در جمع اغتشاشگر بوده یا اعتراض گر، کی حجاب را قبول دارد کی قبول ندارد همه را رگبار بست. کما اینکه خیلی از زنان سوریه که آن بلاها را سرشان آوردند روسری نداشتند.

وی یادآور شد : حالا که نظام جهت تفکیک گول خوردگان و اغتشاشگران ، مدارای جوانان عزیز را کرده برگردید و حق را پیدا کنید. الان که ارتش ، سپاه پاسداران ،قوه قضاییه ،مجلس و ارگان های ما علی رغم سابق به وحدت رسیده اند ، حول محور رهبری عزیز پس از این وحدت کلمه پیشرفت حاصل خواهد شد که واضح است که پیشرفت زمان بر است. این کارخانه های به تولید برگشته نوید آینده روشن را برای کشور میدهد.

کوهی در پایان خاطرنشان کرد: ما همه مدیون شهدای عزیزمان و خصوصا حاج قاسم سلیمانی هستیم که در منطقه صحنه ی به نفع آمریکا را به نفع اسلام برگرداند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار