خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا:

روشنگری علما برای مردم آتش فتنه ها را خاموش می‌کند

حجت الاسلام والمسلمین ایمانی: علمای اهل سنت ما در همه صحنه های دینی ، بصیرتی و وحدت آفرین حضور بهنگام و بموقع دارند و باید خداوند متعال را شاکر باشیم
کد خبر: ۹۴۶۳۰۹۱
|
۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۰

روشنگری علما برای مردم آتش فتنه ها را خاموش می کند/ اهل سنت دل در گروی انقلاب دارند

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام و المسلمین ایمانی در جمع علمای اهل سنت استان در سفر به منطقه خرقان بسطام به منظور زیارت آرامگاه بایزید بسطامی و شیخ ابوالحسن خرقانی که به مناسبت هفته وحدت برگزار شد، گفت: علمای اهل سنت ما در همه صحنه های دینی ، بصیرتی و وحدت آفرین حضور بهنگام و بموقع دارند و باید خداوند متعال را شاکر باشیم که به واسطه وحدت شیعه و سنی ، استان گلستان نماد وحدت اقوام و مذاهب در کشور شناخته می شود.
وی افزود: اهل سنت ما در کشور، دل در گروی انقلاب دارند و تقدیم ۶۰۰ شهید اهل سنت در استان گلستان سند افتخار دفاع از انقلاب اسلامی توسط شما برادران عزیز ترکمن و بلوچ گلستانی است.

ایمانی اظهار داشت: در روایتی معتبر ۳ گروه انبیاء ، علما و شهدا در عالم آخرت توان شفاعت دارند و این نشان می دهد که جایگاه علما همطراز چه افرادی است و در روایتی دیگر نقل شده که قلم یک عالم حتی از خون یک شهید بالاتر و والاتر است.
نماینده ولی فقیه سپاه نینوا در پایان تصریح کرد: نقش کلیدی علما در تبیین فتنه های شوم دشمنان برای مردم بر کسی پوشیده نیست و یکی از عوامل خنثی سازی فتنه ها روشنگری علما برای جامعه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار