خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار بسیج:

بازگشایی مرز تمرچین منشأ تحولات فرهنگی و اقتصادی خواهد شد

سرهنگ پاسدار فرج زاده گفت: بازگشایی مرز تمرچین برای زائران اربعین امام حسین (ع) منشأ تحولات فرهنگی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۵۶۰۴۰
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰

سرهنگ پاسدار حسین فرج زاده در گفت و گو با خبرنگار بسیج در میاندوآب، اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ایام پیاده روی اربعین حسینی و قرار گرفتن میاندوآب در مسیر زائران اربعین باید اقدامات لازم از سوی متولیان انجام گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: فضاسازی محیطی درون و برون شهری، آماده سازی ورودی های شهر، برپایی ایستگاه های صلواتی و مواکب اربعین حسینی از جمله اقداماتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی مناسب برای روز اربعین حسینی در سطح شهرستان، گفت: در این زمینه نیز لازم است، برگزاری ویژه برنامه ای تحت عنوان «پیاده روی جاماندگان اربعین» در سطح شهر در دستور کار قرار گیرد.

فرج زاده تصریح کرد: ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب آمادگی لازم برای همکاری با ادارات و متولیان امر در برگزاری باشکوه مراسمات را دارد.

وی با اشاره به بازگشایی مرز تمرچین برای عبور زائران اربعین حسینی، گفت: بازگشایی مرز تمرچین برای زائران اربعین امام حسین (ع) برای آذربایجان غربی منشأ تحولات فرهنگی و اقتصادی خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: در این زمینه نیز لازم است، با فضاسازی مناسب ورودی و خروجی شهر به سمت مرز تمرچین به استقبال زائران برویم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار