حضرت معصومه(س) در صیانت از دین نقش کلیدی ایفا کرد

حجت‌الاسلام حامد زکی گفت: حضرت معصومه(س) در صیانت از ارزش‌های دینی به معنای واقعی کلمه نقش تاثیرگذار، کلیدی و مهمی را ایفا کرد که باید این موضوع تبیین و روشن شود.
کد خبر: ۹۵۹۸۳۷۰
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حامد زکی، رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی آذربایجان غربی، امروز 22 اردیبهشت در مراسمی که به مناسبت دهه کرامت در ارومیه برگزار شد، گفت: حضرت معصومه(س) در صیانت از ارزش‌های دینی به معنای واقعی کلمه نقش تاثیرگذار، کلیدی و مهمی را توانست ایفا کند که لازم است یکی از محورهای جهاد تبیین در برهه کنونی این موضوع باشد.

وی در ادامه سخنان خود میلاد اختر فروزان آسمان اهل بیت علیهم السلام حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها را فرصت مغتنم و ارزشمندی برای تعظیم به این بانوی بزرگوار و تکریم دختران پاک سرشت میهن مهربانی‌ها دانست و گفت: ولادت حضرت معصومه(س) یادآور تحول‌آفرینی، عزم و قاطعیت بانوان والامقام جهان اسلام در حمایت از جایگاه دین است.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: حضرت معصومه(س) همانند حضرت خدیجه(س) و حضرت فاطمه(س) توانست نقشی ماندگار در صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های دینی ایفا کند که این موضوع را به هیچ عنوان نمی‌توانیم انکار کنیم و لازم است در این زمینه تبیین، روشنگری و آگاه‌سازی صورت بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: این ایام فرخنده که آغاز دهه کرامت است شمیم رضوی فضای جامعه را معطر می‌کند، پس فرصت نابی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت(ع) و الگو گرفتن از منش این بزرگواران به دست آمده است، که لازم می‌باشد حداکثر استفاده را از آن ببریم.

وی با بیان اینکه همزمان با دهه کرامت عطر شمیم رضوی و فاطمی در سراسر کشور می‌پیچد، گفت: این دهه زمان مناسبی برای ترویج معارف اهل بیت (ع) و نهادینه ساختن سبک زندگی اسلامی با الهام از آموزه‌های رضوی به شمار می‌رود که لازم است به آن توجه شود.

حجت‌الاسلام زکی در ادامه حضرت معصومه(س) را گوهر درخشان دریای دانش و فضیلت دانست سپس روز دختر را به دختران سراسر کشور به ویژه دختران شهدای انتظامی تبریک گفت و خاطرنشان کرد: چنانچه بانوان وارسته صدر اسلام را دختران و خواهران ما برای خود الگو قرار دهند می‌توانند در همه عرصه‌‌های زندگی به معنای واقعی کلمه بدرخشند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار