جبهه استکبار در حال فروپاشی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پیرانشهر گفت: جبهه استکبار در حال فروپاشی است که نشانه‌های آن امروزه بیش از هر برهه دیگری امروزه دیده می‌شود.
کد خبر: ۹۵۹۸۸۴۶
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام علی محمدنژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پیرانشهر امروز 24 اردیبهشت در همایشی که به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت با حضور پرسنل شهرداری پیرانشهر برگزار شد، گفت: بر کسی پوشیده نیست که جبهه استکبار جهانی امروزه در حال فروپاشی است که نشانه‌های آن را به وضوح در حال مشاهده هستیم.

وی فرا رسیدن دهه کرامت، میلاد مسعود امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) را مورد اشاره قرار داد و ضمن تبریک این ایام، گفت: استکبارستیزی مهم‌ترین درسی است که از اهل بیت(ع) باید فرا بگیریم تا بتوانیم در مقابل دشمنان دین اسلام و بشریت ایستادگی کنیم.

وی ضمن ابراز خشنودی از اجرای موفقیت‌آمیز عملیات وعده صادق توسط نیروهای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: حمله پهپادی و موشکی جمهوری اسلامی ایران، به همه دنیا نشان داد جبهه استکبار بعد از دو قرن ظلم و جنایت درحال فروپاشی سیاسی و اقتصادی است.

حجت‌الاسلام محمدنژاد ادامه داد: پس از حملات موشکی ایران به رژیم صهیونسیتی، شاهد شدیم که معادلات منطقه غرب آسیا و کل دنیا درحال تغییر است و برای بقای خودی باید چاره‌ای پیدا کنند که غیرممکن است..

وی با توجه به حملات وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل به مردم مظلوم فلسطین افزود: آخرین برگ برنده جبهه استکبار برای حکمرانی در دنیا رژیم صهیونسیتی می‌باشد به همین دلیل به صورت وحشیانه مردم غزه را قتل عام می‌کند و در صورت از بین رفتن این رژیم، چنگال ظلم از عالم کوتاه می‌شود.

وی با بیان اینکه بدون‌تردید رویارویی جبهه حق و باطل فقط محدود به سرزمین‌های اشغالی نیست، بلکه تقابل دو تفکر حق و باطل است، در صورت از بین رفتن اسرائیل، تفکر صهیونیسم از بین خواهد رفت، گفت: رسانه‌ها باید در زمینه جهاد تبیین بیش از پیش فعال باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار