نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه:

پروژه های سرمایه گذاری و مشارکتی شهرداری ارومیه هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: تعیین تکلیف پروژه های سرمایه گذاری و مشارکتی جزو خواسته ها و دغدغه های شورا است.
کد خبر: ۹۵۹۸۸۳۴
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، مرتضی منافی نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در دویست و شصت و ششمین جلسه صحن علنی شورا گفت: تعیین تکلیف پروژه های سرمایه گذاری و مشارکتی جزو خواسته ها و دغدغه های شورا است.

 وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر رسیدگی به موضوع ایثارگری رانندگان استیجاری شهرداری خاطرنشان شد: با توجه به پیگیری های متعدد تبدیل وضعیت رانندگان ایثارگر استیجاری شهرداری تا به امروز انجام نگرفته است و فقط تعداد محدودی از پرونده های این عزیزان که از سوی دیوان عدالت اداری حکم گرفته اند جهت ادامه روند اداری به استانداری آذربایجان غربی ارسال شده است و امیدوارم برای احقاق حق و حقوق این عزیزان با جدیت تمام پیگیر این موضوع باشیم.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه تیم داری والیبال شهرداری ارومیه باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود افزود: موضوع تیم داری شهرداری ارومیه و مجوز حضور در مسابقات کشوری باید هرچه سریعتر انجام گیرد.

مرتضی منافی در ادامه سخنانش اذعان داشت: تیم والیبال شهرداری ارومیه با کسب مقام سومی یک رویداد بزرگ را برای شهر ارومیه و عاشقان والیبال به ارمغان آورد و لذا تجلیل از عوامل اجرایی و بازیکنان تیم های نوجوانان ، جوانان و نیز بزرگسالان شهرداری در دستور کار قرار گیرد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: اصلی ترین هدف ما کار برای مردم و مجموعه مدیریت شهری است و قرار نیست کسی شورای یک نفر خاص و یا مجموعه خاص باشد ، بنده تصمیم می گیرم که برای منافع مردمی چه تصمیمی بگیرم و الحمدالله امروز به لطف پروردگار متعال و مردم فهیم ارومیه استقلال رای دارم و پاسخگوی خداوند متعال و مردم هستم نه طیف خاص و یا شخص خاصی.

ارسال نظرات