آیت‌الله رئیسی در عمل به مکتب قرآن پیشتاز بود

فرمانده سپاه سردشت گفت: آیت‌الله رئیسی به عنوان یک عالم و مسئول فردی به شمار می‌رفت که در عمل به مکتب قرآن پیشتاز بود.
کد خبر: ۹۶۰۰۸۵۶
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار صمدمحمدعلیزاده، فرمانده سپاه سردشت امروز یک خرداد در مراسم یادبود رئیس جمهور شهید و سایر شهدای خدمت که در این شهرستان برگزار شد، گفت: آیت الله رئیسی ضمن اینکه یک روحانی برجسته و عالم جلیل‌القدر بود، ریاست قوه مجریه را هم بر عهده داشت بنابراین در هر کسوتی که قرار می‌گرفت سعی می‌کرد که دستورات قرآن کریم را پیاده کند.

وی ضمن ابراز تاسف از سقوط بالگرد رئیس جمهور، اضافه کرد: شهادت بهترین سرنوشتی است که هر انسان اعم از مسئول یا غیر از آن انتظارش را دارد ولی با این همه فقدان شهدا برای همیشه در بین ملت احساس خواهد شد.

فرمانده سپاه سردشت با بیان اینکه خداوند متعال بهترین‌ها را برای مقام والای شهادت گلچین می‌کند، اضافه کرد: بنابراین باید تلاش کنیم یکایک شهدا اعم از شهدای خدمت، شهدای امنیت و شهدای سلامت را بشناسیم و اوج ایثار، فداکاری و ایثارگری که در حق ملت ما روا داشته‌اند را بفهمیم.

علیزاده ضمن تشکر از اقشار مختلف مردم برای حضور باشکوه در مجالس بزرگداشت شهید جمهور و همراهان ایشان، تاکید کرد: اینکه می‌بینیم مجالس بزرگداشت با شکوه هر چه‌تمام‌تر برگزار می‌شود به خودی خود بیانگر اوج عزت و محبوبیت آیت‌الله رئیسی است چراکه در وهله نخست به عنوان یک روحانی سپس به عنوان یک مسئول در بین مردم جایگاه رفیعی دارند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار