مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی خبر داد

برگزاری جشن‌‌های گرامیداشت دهه کرامت در 13 امامزاده و بقاع متبرکه استان

حجت‌الاسلام ناصر جوان‌بخت از برگزاری جشن‌های گرامیداشت دهه کرامت با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه نوجوانان دختر در 13 امامزاده و بقاع متبرکه استان خبر داد و گفت: برنامه‌های متنوعی برای این ایام تدارک دیده شده است.
کد خبر: ۹۵۹۸۳۳۶
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام ناصر جوانبخت، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، امروز 22 اردیبهشت در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) در ارومیه برگزار شد، گفت: برنامه‌های متنوعی در 13 امامزاده و بقاع متبرکه شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

وی راه‌اندازی ایستگاه صلواتی در امامزادگان و بقاع متبرکه کل استان، تهیه و توزیع احسان از منابع نیات موقوفات در شهرستان‌های ارومیه و خوی، برپایی میز خدمت در محل امامزادگان و بقاع متبرکه در طول دهه کرامت، برگزاری جشن تکلیف در امامزاده غریب حسن (ع) با حضور 350 دانش آموز را مورد اشاره قرار داد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی به برگزاری جشن دهه کرامت و بزرگداشت امامزادگان با حضور 400 نفر در محل امامزاده غریب حسن (ع) ارومیه، مراسم بزرگداشت امامزادگان با حضور کاروان زیر سایه خورشید وهیات امناء و خادمین به تعداد 500 نفر در صحن آستان مقدس امامزادگان محمد و ابراهیم ارومیه شهرستان خوی اشاره کرد.

وی ادامه داد: جشن میلاد کریمه اهل بیت(ع) و روز دختر با جمع‌خوانی 400 نفر در محل بقعه شیخ نوائی، استقبال از کاروان زیر سایه خورشید در محل آستان امام زاده سید بهلول، برپایی همایش نقش روحانیت در تبیین جایگاه امامزادگان و بقاع متبرکه با حضور 500 نفر روحانی در آستان مقدس امام زاده سید بهلول سلماس، استقبال ازکاروان زیر سایه خورشید و تجلیل از دختران، برگزاری شب شعر رضوی در آستان مقدس امامزاده سید محمد شهرستان چایپاره، استقبال از کاروان زیر سایه خورشید در محل تکیه حضرت ابوالفضل (ع) میاندوآب و ... از جمله برنامه‌های دیگری هستند که برای این ایام تدارک دیده شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار