سرهنگ پاسدار توکل:

توسط خیر کازرونی ۳۱ سری جهیزیه به زوج‌های جوان اهداء شد

فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: به مناسبت عید غدیر خم و به همت خیر کازرونی ۳۱ سری جهیزیه به زوج‌های جوان شهرستان کازرون اهداء شد.
کد خبر: ۹۴۴۵۹۰۴
|
۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون بیان داشت: به مناسبت عید غدیر و به همت خیر کازرون 31سری جهیزیه به زوج های جوان نیازمند اهداء شد.
وی در مراسم هیئت سفیران حضرت زینب(س)که به مناسبت عید غدیر در میدان شهدای شهرستان کازرون با حضور با شکوه مردم این شهر برگزار شد ادامه داد: امروز همه وظیفه داریم تلاش و همت داشته باشیم در راستا اهمیت به ازدواج آسان که یک امر و تکلیف الهی است که لازم است همه کمک نمائیم.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون اشاره داشت: امسال با حضور با شکوه با شکوه مردم شهرستان کازرون به حمدالله شاهد برگزاری مراسمات در خور شان شهرستان شهیدپرور کازرون در ایام دهه امامت و ولایت از عید قربان تا غدیر بودیم که باید قدر بدانیم و خدا را سپاسگزار باشیم.
وی با توجه به حضور آحاد مردم در همه مراسمات اضافه داشت: شهرستان کازرون به همراه بخش های وروستاهای فراوان امسال با راه اندازی ایستگاههای صلواتی و برپائی موکب های متعدد در سطح شهرستان به صورت باشکوهی دهه بزرگ ولایت گرامی داشته شدو حتی وضعیت اقتصادی نیز نتواست از عشق مردم به مولای متقیان مولا علی(ع) کم و کرسی ایجاد کند.
همچنین دراین برنامه خیر و نیکوکار کازرون رزمی در خصوص اهداء 31سری جهیریه به زوج های جوان، اذعان داشت: از آن جـا کـه پدرشـان زنـده یـاد حـاج بهرام یکـی از خیـران بنـام کازرون بـود و همیشـه بـه کارهای خیـر علاقـه داشـت بـه همـراه اعضـای خانواده تصمیـم گرفته شدکه هزینـه برگـزاری اولین سـالگرد پدر را صـرف ایـن کار خیـر و تهیـه جهیزیـه به زوج های جوان نمائیم که هزینه ای بالغ بر2میلیارد ریال برای این کار خداپسندانه اختصاص داده شده است.
در این برنامه همچنین مراسم عقد یک زوج جوان با حضور مردم و قرائت صیغه عقد توسط امام جمعه شهرستان کازرون حجت الاسلام والمسلمین صباحی انجام شد و در ادامه مردم با برنامه های شادی همچون اجرای گروه سرود، نماهنگ های عید غدیر،نورپردازی و... همراه بودنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار