خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه سپاه نینوا:

انقلاب اسلامی مقدمه انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) خواهد بود

حجت الاسلام والمسلمین ایمانی گفت: انقلاب اسلامی انقلابی است که مقدمه انقلاب جهانی حضرت مادی(عج) خواهد بود و شورای نگهبان نهادی انقلابی است که با دور اندیشی امام راحل(ره) تاسیس شد
کد خبر: ۹۴۴۵۱۸۹
|
۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۴

مقدمه انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) خواهد بود/آنقدر مقام و منزلت امیرالمومنین بالاست که درون خانه خدا پا به دنیا گذاشت

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی ایمانی نماینده ولی فقیه سپاه نینوا در همایش فصلی هیبت نظارت شورای نگهبان که به مناسبت سالروز تاسیس شورای نگهبان و دهه امامت و ولایت در کردکوی برگزاری شد،گفت: آنقدر ولایت حضرت علی(ع) مهم است که خداوند به پیامبر(ص) می‌فرماید که اگر ابلاغ غدیر را انجام ندهید رسالت بیست و سه ساله خود را به پایان نرسانده ای.
وی اظهار داشت: آنقدر مقام و منزلت امیرالمومنین بالاست که درون خانه خدا پا به دنیا گذاشت و هیچکس در طول تاریخ بشر این توفیق را پیدا نکرده است حتی پیامبران بزرگ الهی.
وی در ادامه عنوان کرد: ما این افتخار را داریم که پیرو ولایت امیرالمومنین حضرت علی(ع) هستیم ،چرا که ولایت حضرت علی(ع) ولایت پیامبر(ص) و ولایت پیامبر(ص) ولایت خداست.
ایمانی تصریح کرد: این انقلاب یک انقلابی است که مقدمه انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) خواهد بود.
نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا در پایان گفت: شورای نگهبان نهادی انقلابی است که با دور اندیشی امام راحل(ره) تاسیس شد و ادامه دهنده راه رهبر کبیر انقلاب، مقام معظم رهبری است که انشاالله گامهایی که بر میدارند به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) متصل خواهد شد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار