خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا گلستان خبر داد:

آغاز رزمایش سراسری صرفه جوئی مصرف آب و برق با رمز "یا علی ابن موسی الرضا(ع)"

ملک شاهکوهی گفت: ظهر امروز رزمایش سراسری صرفه جوئی مصرف آب و برق با حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه، وزیر کشور، وزیر نیرو و سایر مسئولین کشوری با رمز "یا علی ابن موسی الرضا(ع)" آغاز گردید
کد خبر: ۹۴۴۰۳۷۲
|
۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در جلسه رزمایش مشترک صرفه جوئی مصرف  آب و برق که در سالن جلسات بصیرت سپاه نینوا با حضور استاندار و مدیران کل دستگاه های اجرائی برگزار گردید عنوان کرد: ظهر امروز رزمایش سراسری صرفه جوئی مصرف آب و برق با حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه، وزیر کشور، وزیر نیرو و سایر مسئولین کشوری با رمز "یا علی ابن موسی الرضا(ع)" آغاز گردید.

وی ادامه داد: هفته آینده طی جلسه ای که  با حضور استاندار در سالن جلسات استانداری برگزار خواهد شد رزمایش در استان گلستان رسما آغاز بکار خواهد کرد و با توجه به بحران آب و برق در استان، رزمایش تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت.

ملک شاهکوهی هدف از این رزمایش را مدیریت مصرف آب و برق عنوان داشته و تأکید کرد: استفاده کمتر از دستگاه های گرمایشی و سرمایشی، جایگزین کردن لامپ های پرمصرف، استفاده نکردن از وسایل پرمصرف در ساعات پیک مصرف و تغییر ساعات کاری ادارات و دستگاه های دولتی از جمله اقداماتی است که بر اساس تفاهم نامه انجام شده با اداره برق استان، اجرائی گردیده است.

وی افزود: مجموعه سپاه در استان گلستان قبلا نسبت به صرفه جوئی و بهینه سازی مصرف برق اقدام نموده است که می توان به وارد کردن 12 مولد برق به شبکه برق مجموعه سپاه اشاره کرد.

فرمانده سپاه نینوا در پایان خاطرنشان کرد: ان شاءالله با همکاری مردم عزیز استان و همچنین دستگاه های اجرائی، بتوانیم فرهنگ صرفه جوئی درمصرف آب و برق را در استان نهادینه نمائیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار