خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کازرون خبر داد:

زیارت ۵۰۰ نفر از زائرین شهرستان کازرون از مناطق عملیاتی جنوب

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون گفت: بیش از ۵۰۰ نفر از زائرین خواهر و برادر شهرستان کازرون از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بازدید و زیارت خواهند کرد.
کد خبر: ۹۴۲۱۳۷۴
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با تبریک اعیاد شعبانیه بیان نمود: بیش از 500 نفر از زائرین خواهر و برادر شهرستان کازرون از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بازدید و زیارت خواهند کرد.

وی ادامه داد: پس از دوسال وقفه در اجرای سفرهای راهیان نور، با همت حوزه های مقاومت بسیج محلات و دانشجویی زائرین اعزامی از شهرستان کازرون در 4 مرحله به تعداد 11 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام شده و خواهند شد.

سرهنگ توکل اضافه نمود: با توجه به شرایط کرونا، این اعزام ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و داشتن تزریق سه دوز واکسن به مدت ۳ و۴ روزه از یادمانهای دفاع مقدس در جنوب کشور بازدید خواهند داشت.

وی تصریح نمود: جلسه هماهنگی جهت اعزام زائرین به مناطق عملیاتی با حضور فرماندار ویژه شهرستان و مسئولین در فرمانداری شهرستان برگزار شد و با همکاری و عنایت مسئولان شهرستان هزینه اعزام برای زائرین به صورت رایگان و در
برخی موارد هم ثبت نام با مبلغ 50 هزار تومان می باشد.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون یادآور شد: راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، بهترین فرصت برای محقق شدن بیانیه گام دوم انقلاب برای نسل جوان است که کاملاً تکالیف و اهداف مدنظر انقلاب بوده و همچنین بازگو نمودن جهاد تبیین که می‌توان با بهره‌گیری از ظرفیت ها، ضمن بیان رشادت‌های شهدا و ایثارگران، جوانان و نسل های جدید را نسبت به جنگ امروز فرهنگی دشمنان هوشیار نمائیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار