قرارگاه استانی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی؛

گام ششم طرح سردار شهید سلیمانی

قرارگاه استانی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی "گام ششم مبارزه با ویروس کرونا" در سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام بصورت نشست تصویری با نواحی سراسر استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۸۳۴۷
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم سردار فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: اقدامات ارزشمندی در مراکز بهداشتی و درمانی انجام شد بسیجیان و سپاهیان عزیز در روزهای اول بیماری منهوس اعلام آمادگی کردند هرچند همان روزهای اول در مورد انتقال عوامل داخلی و خارجی بود و درمان بسیجیان عزیز در میدان های مختلف شاهد آن بودیم تا پایان آذرماه سال گذشته ۳۰ درصد موفقیت داشت و تا پایان سال گذشته بالغ بر ۹۵ درصد موفقیت آمیز بود.

سردار علی محمد اکبری اظهار داشت:  در ادامه این طرح گام های مختلفی برداشته شد، گام اول تا پنجم و الان هم که در گام ششم قرار داریم، عزیزان بسیجی و پاسداران عزیز وارد میدان شوند و بر اساس اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی استان در همه عرصه ها وارد میدان شدند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: تست سلامت هفتگی و محدودیت از خدمات و مطالبه گری برای تزریق واکسن استفاده ازفضای مجازی و گردان های سایبری در اختیار فرماندهان نواحی است برای پیشگیری از مشکلات بیشتر و تشویق مردم برای تزریق دوز سوم بسیار موثر است،  پایگاه های بسیج و نواحی مقاومت سطخ استان هر کجا نیاز شد اختیار کامل داده شد تا از مجموعه امکانات و ظرفیت سپاه استفاده کنند،  در کل کشور و استان  باید تلاش کنیم مانع از رسیدن اطلاعات منفی مردم شویم و بحث محله محوری مجدداً اطلاع رسانی شود، مورد توجه قرار گیرد و افراد را به تزریق دوزسوم دعوت کنیم.

سردار اکبری در ادامه گفت: از توان فضای مجازی، اصحاب رسانه و صدا و سیما استفاده شود و هر جایی که نیاز باشد نیروهای سپاه آمادگی دارند پیدا کنند، اطلاع رسانی و اقناع سازی در گام های گذشته بسیار تأثیرگذار بود و باید از این ظرفیت استفاده بهینه شود.

سخنرانی حسین میرزایی، معاون سیاسی امنیتی استانداری چهار محال وبختیاری و دکتر خالدی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان و خدمات بهداشتی درمانی شهرکرد، از دیگر برنامه های قرارگاه استانی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود که در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار