خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا:

هر کس خودش را مورد محاسبه قرار دهد قطعا سود خواهد برد/امت پیامبر اسلام الگو و اسوه هستند

حجت الاسلام والمسلمین ایمانی گفت:امت پیامبر اسلام الگو و اسوه هستند برای دیگر امت ها که در جامعه حضور دارند و شهدا مصداق بارز الگو و اسوه برای دیگران هستند
کد خبر: ۹۴۱۸۱۵۴
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی ایمانی نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا در مراسم یادواره شهدای شهرستان آزادشهر گفت: هر کس خودش را مورد محاسبه قرار دهد سود خواهد برد و اگر کسی اعمال خودش را مورد محاسبه قرار ندهد قطعا ضرر خواهد کرد.

وی با اشاره به آیه قرآن کریم در خصوص امت پیامبرافزود: امت پیامبر اسلام الگو و اسوه هستند برای دیگر امت ها که در جامعه حضور دارند و شهدا مصداق بارز الگو و اسوه برای دیگران هستند چون آنها شناخت لازم را پیدا کردند.

ایمانی اظهار داشت: شهید یعنی شاهد و ناظر بر اعمال دیگران، اینها همه چیز را می بینند و چشم دلشان روشن است. شهدا به واسطه همان محاسبه اعمال به این درجه رسیده اند چون شهدای ما از نظر خدا و قرآن و پیامبر و مکتب دارای مقام و مرتبه بالایی هستند.

نماینده ولی فقیه درسپاه نینوا در پایان با بیان اینکه ما در قبال شهدا وظایفی را برعهده داریم، اذعان داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا از وظایف ما در این برهه از زمان است. ما باید خاطرات، دلاوری ها و وصایای شهدا را برای نسل جوان و نوجوان امروز بازگو کنیم و آنها را برای خود الگو قرار دهیم و همچنین از دیگر وظایف ما در قبال شهدا این است که ماهم مانند آنها شهید گونه و با معنویت زندگی کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار