خبرهای داغ:
معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه کازرون در دیدار با دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل فارس:

تدوین سند توسعه شهرستان امری ضروری است

فرماندار کازرون در دیدار با دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل فارس، بر تدوین سند توسعه شهرستان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۱۷۸۲۸
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، دکتر محمدصالح مقدسی دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل فارس با فرماندار کازرون دیدار و گفتگو کرد.

محمد علی بخرد در این دیدار اظهار داشت: باید از همه ظرفیت و جوانب نخبگان و استعدادهای برتر استفاده کنیم و نخبگان و افراد توانمند بتوانند در تصمیم‌سازی عرصه‌های مختلف حضور پیدا کنند.
فرماندار کازرون تصریح کرد: در میان سرمايه‌هاي انساني، قشر جوان به دلیل آرمان‌گرایی، شجاعت، توان و انگیزۀ بالا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و این قشر تاکنون در پیشرفت‌ها و موفقیت‌های نظام، نقش موثری را ایفا کرده است.
وی با بیان اینکه توجه به پیشینه تاریخی و پیوست فرهنگی مردم هر منطقه در تدوین سند توسعه بسیار مهم و راهگشای موانع احتمالی خواهد بود، ادامه داد: شکل گیری مجمع مشورتی نظام مسایل شهرستان، اقدامی ارزشمند در مسیر پیشرفت کازرون است و باید از این ظرفیت عظیم ملی در مدیریت و اجرای برنامه‌های خرد و کلان استفاده کرد و همانگونه که رهبر معظم انقلاب به مسئولان نظام اسلامی تاکید کرده‌اند، کارها و برنامه‌های کشور را با بهره‌گیری از افراد توانمند پیش برد.
در ادامه این نشست، دکتر محمدصالح مقدسی دبیر مجمع مشورتی نظام مسایل استان فارس در خصوص نحوه فعالیت این مجمع اظهار داشت: کارگروه‌های ده‌گانه با رویکرد بررسی میدانی در مرکز استان و تمامي شهرستان‌هاي استان، علاوه بر بررسی مشکلات و مسائل، ظرفیت‌های بومی را کشف و معرفی کرده و راهکارهای اجرایی لازم را ارائه می‌دهند.

تدوین سند توسعه شهرستان امری ضروری است
وی افزود: سپس کارگروه‌های متناظر استانی پس از جمع‌بندی و بررسی‌های لازم و پردازش اطلاعات و ارائه پیشنهادات مربوطه برای رفع مشکلات و اجرایی کردن ظرفیت‌ها به کمیسیون‌های مربوطه در مجلس شورای اسلامی ارسال خواهد شد تا برای هر کدام از آنها در سطوح مختلف تصمیم‌گیری صورت گیرد.
به گزارش بسیج، دراین دیدار حکم مهندس علیرضا حمیدی‌کیا به عنوان دبیر مجمع مشورتی نظام مسایل شهرستان کازرون از طرف دبيرکل مجمع مشورتي نظام مسائل کشور به وی ابلاغ شد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار