خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا:

مسئولیت روحانیت امروز در قبال انقلاب اسلامی خیلی سنگین است

حجت الاسلام ایمانی گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی باید همواره به این نکته توجه کنیم که ارتباط خود با مردم رو بیش از این تقویت کنیم و اصلا پشت میز مسئولیت ننشینیم و همواره در میدان و همراه مردم باشیم
کد خبر: ۹۴۱۷۷۸۵
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴

برگزاری دوره توانمند سازی اُسوة البلاد در اردوگاه شیرآباد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام و المسلمین ایمانی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا در دوره توانمند سازی اُسوة البلاد که به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا در حال برگزاریست عنوان کرد: مقام روحانیت به فرموده پیامبر اکرم(ص) آنقدر بالاست که همچون یک ستاره در آسمان میدرخشد و می توان به کمک یک ستاره راه را پیدا کرد و در رسیدن به هدف گم نشد.

وی با بیان روایاتی از پیامبر اکرم در مدح مقام روحانیت گفت : این بیان صریح نبی مکرم اسلام است که علمای امت من از انبیای بنی اسرائیل برترند و امروز افتخار ما بر این است که لباس پیامبر را پوشیده ایم و جزو سربازان حضرت امام زمان (عج) هستیم.

ایمانی ادامه داد : شما برادران عزیز که در روستای های محروم کشور مشغول خدمت هستید در حقیقت سفیران حقیقی اسلام ناب محمدی در آن روستا هستید و مردم اعمال شما را الگوی زندگی خود بر اساس اسلام می دادند.

وی افزود : هرکسی که مقام بالاتری نسبت به دیگران دارد ، مسئولیت سنگین تری را به دوش می‌کشد و مسئولیت روحانیت امروز در قبال انقلاب اسلامی خیلی سنگین است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا با اشاره به وظایف روحانیت در چله دوم انقلاب اظهار داشت: در گام دوم انقلاب اسلامی باید همواره به این نکته توجه کنیم که ارتباط خود با مردم رو بیش از این تقویت کنیم و اصلا پشت میز مسئولیت ننشینیم و همواره در میدان و همراه مردم باشیم.

این مقام مسئول در پایان گفت : همه ما مبلغ دین هستیم و علاوه بر وظیفه تبلیغ دین ، موظفیم با جهاد تبیین ، روشنگری کنیم و شبهاتی که دشمنان دین نسبت به مسائل وارد می‌کنند را برای مردم تبیین کنیم.

گفتنی است دوره توانمند سازی اُسوة البلاد با حضور امامان روستا های قرارگاه پیشرفت و آبادانی در استان های گلستان ، خراسان شمالی ، گیلان و مرکزی به مدت ۳ روز در اردوگاه صالحین سپاه نینوا در حال برگزاریست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار