خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا:

عمل به آیات قرآن کلیدواژه زندگی اسلامی است / قرآن مهجور است و ما نسبت به آن مسئولیم

سردار ملک شاهکوهی گفت: عمل به قرآن کریم مهم‌ترین کلیدواژه زندگی دینی است و ما نباید صرفا به قرائت قرآن کریم اکتفا کنیم بلکه بالاتر از خواندن قرآن، عمل راستین به این آیات الهی است
کد خبر: ۹۴۱۶۶۰۷
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷

عمل به آیات قرآن کلیدواژه زندگی اسلامی است / قرآن مهجور است و ما نسبت به آن مسئولیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان در همایش تجلیل از برترین های قرآنی سپاه نینوا اظهار کرد: عمل به قرآن کریم مهم‌ترین کلیدواژه زندگی دینی است و ما نباید صرفا به قرائت قرآن کریم اکتفا کنیم بلکه بالاتر از خواندن قرآن، عمل راستین به این آیات الهی است.

وی در ادامه افزود: اخیرا با اقدامی شایسته قرارگاه قرآنی نور سپاه نینوا را با جامعه هدف پاسداران سپاه ، خانواده آنان و آحاد بسیجیان راه اندازه کردیم تا محافل انس با قرآن تقویت شود.

ملک شاهکوهی اذعان داشت: با فتنه و نیرنگ دشمنان اسلام، قرآن کریم مهجور شده و ما نسبت به این کتاب آسمانی که سخنان خداوند متعال با انسان است مسئولیم.

ایشان در ادامه عنوان کرد: متاسفانه حتی در مراسمات و همایش هایی که برگزار می شود کمترین وقت را به قرآن اختصاص می دهند و چندین برابر آن را برای سخنران در نظر میگیرند که این به سنتی اشتباه تبدیل شده است.

فرمانده سپاه نینوا در پایان خاطرنشان کرد: باید به سمتی پیش برویم که پاسداران ما و خانواده های آنان به خصوص فرزندانشان جزو حافظان قرآن کریم باشند که جزو مطالبات به حق امام خامنه ای (مدظله العالی) است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار