خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه فجر:

دوره‌های مجازی "جهاد تبیین" در جامعه ورزشی به مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه فجر از برگزاری دوره‌های مجازی "جهاد تبیین" در جامعه ورزشی به مناسبت دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۲۸۱۷
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹

شکرالله مسکویی، مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه فجر فارس در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در شیراز، اظهار داشت: در راستای برگزاری هرچه بهتر یوم‌الله دهه فجر، جامعه ورزش جلسه‌ای با حضور کمیته‌های تخصصی، از جمله اداره ورزش و جوانان، بسیج ورزشکاران، دانشگاه‌های شیراز، شهرداری، آموزش و پرورش، و دستگاه‌های متولی این امر و مواردی را مورد بررسی قرار دادند تا کمیته‌های مختلف با فعالیت‌های خود، منجر به حضور حداکثری ورزشکاران در راهپیمایی 22بهمن، متناسب با دستور ستاد ملی کرونا شوند.
وی گفت: کمک به برگزاری مسابقات ورزشی توسط پایگاه‌های مقاومت و دستگاه‌‌های همکار، نواختن زنگ هیئت‌های زورخانه‌ای در سراسر استان همزمان با ورود امام راحل(ره) در 12 بهمن، نذر خون، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا همراه با تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده توسط این سازمان در دهه مبارک فجر است.
مسکویی تصریح کرد: حضور در نماز جمعه با البسه ورزشی توسط کانون‌های مختلف بسیج ورزشکاران در سطح استان، کمک به برگزاری مسابقات اقشار بسیج با متولی‌گری تربیت‌بدنی سپاه فجر، آذین‌بندی کلیه اماکن در حوزه فعالیت کانون‌های ورزشی، با شعار "جشن ملی 1400"، از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده سازمان بسیج ورزشکاران سپاه فجر فارس است.
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه فجر فارس گفت: طراحی پوستری بزرگ توسط ستاد ورزش اداره کل ورزش و جوانان با عنوان "ورزشکار قهرمان، ایران اسلامی" و توزیع میان جامعه ورزشی، از دیگر برنامه‌های اجرایی این سازمان در دهه فجر است.
وی با اشاره به اینکه این روزها میزبان مسابقات بدبینتون بین‌المللی هستیم، با توجه به به شرایط کرونایی، تصمیم داریم یک برنامه فرهنگی هم برای ورزشکاران حاضر در این دوره از مسابقات داشته باشیم ادامه داد: این برنامه با همکاری معاونت امور بانوان استانداری، معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز و کانون بسیج ورزشکاران ناحیه بقیه‌الله(عج) و سازمان بسیج ورزشکاران سپاه فجر اجرایی خواهد شد.
مسکویی تصریح کرد: تجلیل از خانواده شهدا به صورت متمرکز انجام می‌شود و امیدواریم که بتوانیم بحث "جهاد تبیین" را در جامعه ورزشی با برگزاری دوره‌های مجازی داشته باشیم تا بتوانیم در مقابل تحریف دشمن از انقلاب، آگاهی خوبی را به جامعه ورزشی استان داشته باشیم.
وی یادآور شد: حضور چشمگیر موتورسواران در روز اول دهه فجر و برنامه ورود امام داشتیم و این حضور با توجه به شرایط کرونایی، در نماز جمعه و راهپیمایی 22بهمن هم ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار