خبرهای داغ:
استاندار گلستان:

۹۴ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن در گلستان ساخته می‌شود

زنگانه گفت: ۱۱ هزار و ۲۳۰مین واحد مقاوم‌سازی شده مسکن روستایی امروز در گنبدکاووس به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۴۰۷۳۵۹
|
۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸

۹۴ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن در گلستان ساخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ علی محمد زنگانه استاندار استان گلستان در مراسم افتتاح واحدهای مسکونی روستایی مقاوم‌سازی شده در گلستان اظهارداشت: 11 هزار و 230 واحد مقاوم‌سازی شده مسکن روستایی از سال 85 تاکنون امروز در مناطق روستایی این شهرستان در روستای قزلجه ماتی افتتاح شد.

وی افزود: در این مراسم همچنین 300 جلد سند مالکیت روستایی که با همکاری بنیاد مسکن و اداره ثبت اسناد و املاک صادر شده به مالکان آن اهدا شد.

استاندار گلستان ادامه داد: همچنین سند 41 هکتار از اراضی ملی واقع در شهرستان گنبد برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به بنیاد مسکن استان تحویل داده شد.

زنگانه اظهار کرد: 94 هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن در گلستان ساخته می‌شود که از این تعداد 27 هزار واحد مسکونی در شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت و مناطق روستایی است.

این مقام مسئول تصریح کرد: کلنگ مسکن حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) آغازی برای دیگر پروژه‌ها است که 30 میلیارد تومان کمک بلاعوض براساس تفاهم نامه بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بسیج سازندگی و ستاد اجرایی حضرت امام (ره) برای ساخت این واحدها در نظر گرفته شده که دهه فجر سال 1401 به بهره‌برداری خواهند رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار