خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

مکتب شهید سلیمانی در حال تکثیر به کشورهای جهان است

سردار ملک شاهکوهی گفت:مکتب و اندیشه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در کشورهای جبهه مقاومت و دیگر نقاط جهان در حال تکثیر است.
کد خبر: ۹۴۰۵۸۸۳
|
۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱

مکتب شهید سلیمانی در حال تکثیر به کشورهای جهان است

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) و دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که در روستای النگ شهرستان کردکوی برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری یادواره‌ بزرگداشت شهید سلیمانی یکی از مهم‌ترین راهبردهای ترویج اندیشه سردار دل ها، فرهنگ ایثار و شهادت در کشور و سایر امت اسلامی در جبهه مقاومت است تا راهبرد استکبارستیزی همچنان پویا بماند.

وی افزود : برگزاری یادواره‌ بزرگداشت شهید سلیمانی و دیگر شهدای کشور از جمله مهم‌ترین ابزار ترویج فرهنگ شهادت است که مسوولان باید در انجام این مهم اهتمام ویژه داشته باشند.

ملک شاهکوهی به نقش مساجد و مراکز دینی در تربیت  جوانان حزب اللهی و بسیجیان مرید رهبر معظم انقلاب اشاره و اضافه کرد:‌ اگر یک روز از مسجد خارج شدید مطمئن باشید آمریکایی ها را خوشحال کرده اید، بسیج فرزند مسجد هست.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان یادآور شد: خانواده شهدا فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آن‌ها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی‌پایان در نزد خدای متعال دارد.

فرمانده سپاه نینوا ادامه داد: کار سخت و سنگین را شهدا انجام دادند و امروز نوبت ماست که برای رضای خدا، تقویت نظام اسلامی، کشور و خشنودی ارواح طیبه شهدا گام برداریم.

وی تصریح کرد: پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی، انسجام، همدلی و پای انقلاب و ارزش‌های نظام ایستادن و اخلاص داشتن از انتظارات شهداست و شهدا و ایثارگران، مایه استقلال، آبرو و امنیت کشور هستند و ادامه راه و فرهنگ شهید و شهادت در جامعه ضروری است.

ملک شاهکویی  با بیان اینکه در یادواره‌های شهدا جوانان و نوجوانان حضور خوبی دارند، خاطرنشان کرد: با توجه به‌اینکه حضور جوانان و نوجوانان در یادواره شهدا پررنگ است مسوولان با برگزاری برنامه‌های جذاب زمینه حضور هرچه بیشتر این قشر در این آیین را فراهم کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها