خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان:

مردم ایران و دغدغه خدمت به مردم تنها دلبستگی دنیایی شهید سلیمانی

حجت الاسلام ایمانی گفت: حاج قاسم ایمان قلبی به ارزش‌های دینی و اعتقادی داشته و تنها دلبستگی دنیایی ایشان مردم ایران و دغدغه خدمت به مردم بود.
کد خبر: ۹۴۰۵۷۶۳
|
۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰

مردم ایران و دغدغه خدمت به مردم تنها دلبستگی دنیایی حاج قاسم

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ حجت الاسلام و المسلمین عبدالعلی ایمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا استان گلستان مراسم یادواره شهدای یگان ۶۰ زرهی عمار یاسر نیروی زمینی سپاه که در شهرستان گنبد کاووس برگزار شد، اظهار کرد: تمام وجود حاج قاسم صداقت و راستی است چرا که ایمان کامل نسبت به خداوند متعال و پیامبر مکرم اسلام و ائمه اطهار داشته، او  ولایت آنها را پذیرفته و در ادامه نیز ولایت فقیه را سرلوحه عمل خود قرار داده است.

وی افزود: حاج قاسم ایمان قلبی به ارزش‌های دینی و اعتقادی داشته و بالاتر از آن ،عمل به دستورات الهی را صادقانه انجام داده و هم به مبدا و هم به معاد اعتقاد درونی داشته و توانسته به نحو احسن به آنها عمل نماید همه اینها از حاج قاسم یک شخصیت بزرگ ساخته است.

ایمانی ادامه داد: آنچه که باعث شده است امروز ما از حاج قاسم یک شخصیت جهانی و یک شخصیت فراملی در افکار عمومی مردم ببینیم، این بوده که حاج قاسم اخلاص در عمل داشته است و تنها برای خدا اقدام نموده.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا خاطرنشان کرد: یکی دیگر از ویژگی های اخلاقی حاج قاسم مردمی بودن و و همراه با مردم بودن، بوده است و در واقع به جرأت می توان گفت تنها دلبستگی دنیایی حاج قاسم مردم ایران و دغدغه خدمت به مردم بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار