خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان:

شهید حاج قاسم سلیمانی شخصیت الهی و نورانی بود و در طول زندگی خود همیشه پشتیبان ولایت فقیه بود

حجت الاسلام ایمانی گفت: شهید سلیمانی در طول زندگی اش خالصانه زندگی کرد و در جهت خدا گام برداشت و همیشه پشتیبان ولایت فقیه بود.
کد خبر: ۹۴۰۵۶۲۱
|
۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴

شهید حاج قاسم سلیمانی شخصیت الهی و نورانی بود و در طول زندگی خود همیشه پشتیبان ولایت فقیه بود

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی ایمانی نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان در مراسم ایام دهه فاطمیه که در شهرستان انبارالوم برگزار شد، در جمع بانوان فاطمی گفت: رهبر معظم انقلاب در خصوص مکتب سلیمانی عبارت بسیار زیبا راجب سردار شهید سلیمانی دارد که در یک بیان می فرماید مکتب سردار سلیمانی عبارت است از صدق واخلاص ، این دو کلمه در واقعه عنوان ، نماد و نماینده مکتب سلیمانی هست.

وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی در طول حیاط خودش چه در زمان طفولیت که به سن تکلیف نرسیده بود و بعد سن تکلیف و در زمان نوجوانی و جوانی هم تا آخرین ساعات عمر خود نسبت به خدایش ، به پیامبرش ، به دین اش و نسبت به ولی امر مسلمین و نسبت به امام راحل صدق داشتند.

ایمانی ادامه داد: شهید سلیمانی در طول حیاط اش خالصانه زندگی کرد و در جهت خدا گام برداشت و همه زندگی خودش را برای انجام فرامین دین ، امام و رهبری و مقتدای خودش گذاشته هست.

نماینده ولی فقیه سپاه نینوا تصریح کرد: امروزه شهید سلیمانی با اخلاص خودش، اخلاص و عیار خودش را بالا برده هست وقتی که به شهادت می رسد می بینیم میلیون ها مردم برای تشیع پیکر آن در داخل و خارج کشور و در تمام عالم برای او مراسم برگزار می کنند و یک شخصیت الهی و نورانی بود و با اخلاص عمل کرد لذا خداوند به عمرش برکت داد.

وی بیان کرد: امام راحل می فرماید : اگر می خواهید به مملکت شما آسیبی نرسد پشتیبان ولایت فقیه باشید و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پشتیبان ولایت فقیه بود و چه در زمان امام (ره) و بعد امام در پای رکاب مقام معظم رهبری (مدظله العالی)بود.

ایمانی خاطرنشان کرد: حضرت زهرا (ص) ولایت مدار بود و اولین کسی بود از ولایت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب (ع) دفاع کرد و همراه او بود و در بحث روشنگری ولایت قدم های برداشت و سخنرانی های کرد و ولایت مدار امر بسیار مهمی هست و گوشیه فرمان ولی فقیه زمان خودما باشیم و به عوامل او گوش بدیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار