خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان:

مطالعه، ایمان؛ آخرت اندیشی و آینده نگری باعت بصیرت افزایی می شود

حجت الاسلام ایمانی گفت: اگر معناو مفهوم قرآن بفهمیم و به آن توجه کنیم و در زندگی به آن عمل کنیم باعث افزایش بصیرت شده و در زندگی هیچگاه گمراه نخواهیم شد.
کد خبر: ۹۴۰۳۴۰۴
|
۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴

مطالعه، ایمان؛ آخرت اندیشی و آینده نگری باعت بصیرت افزایی می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ حجت الاسلام و المسلمین عبدالعلی ایمانی نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان در مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی شهرستان بندرترکمن اظهار کرد: انسان باید تلاش کند تا به راههایی که باعث بصیرت درونی او می شود دست پیدا کند.

وی مواردی که باعث بصیرت افزایی می شود را این گونه نام برد: یکی از مواردی که باعث بصیرت افزایی می شود مطالعه است، مطالعه در مورد موجودات و محیط پیرامون خود، که این کار باعث بصیرت افزایی می شود.

ایمانی افزود: از موارد دیگر که باعث بصیرت افزایی می شود این است که آخرت اندیشی و آینده نگری داشته باشیم.

این مقام مسئوال ادامه داد: مورد دیگر که باعث بصیرت افزایی می شود ایمان است. ایمان مراحل مختلفی دارد: ایمان زبانی، ایمان عملی و ایمان قلبی که بالاترین مرحله ایمان است.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا تصریح کرد: تقوی الهی نیز باعث افزایش بصیرت می شود، تقوی در ابعاد مختلف، هرکسی تقوی الهی پیشه کند باعث این می شود که چشم دلش روشن باشد و نسبت به امور بصیرت داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نکته مهم دیگری که باعث بصیرت می شود قرآن است، این کتاب و دستورالعمل و آیین نامه زندگی که از طرف خدا برای بشر آمده و اگر معناو مفهوم آن را بفهمیم و به آن توجه کنیم و در زندگی به آن عمل کنیم باعث افزایش بصیرت شده و در نتیجه باعث افزایش موفقیت های ما می شود و گمراه نخواهیم شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار