خبرهای داغ:
رئیس کل دادگستری گلستان:

دادگستری استان گلستان مشکلات ۲۶۸ واحد تولیدی را برطرف کرد

آسیابی گفت: با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، امسال موانع تولید ۲۶۸ واحد تولیدی استان برطرف شد.
کد خبر: ۹۴۰۲۷۳۳
|
۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳

دادگستری استان گلستان مشکلات ۲۶۸ واحد تولیدی را برطرف کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری استان گلستان اظهار داشت: امسال 522 پرونده مربوط به واحدهای تولیدی در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری، ثبت و پس از بررسی و پیگیری، مشکلات 268 واحد رفع شد.

وی با بیان اینکه رفع موانع تولید بقیه واحدهای تولیدی هم در حال پیگیری است افزود: همچنین امسال 8 واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل استان با تلاش‌های قضایی و مشارکت دستگاه‌های اجرایی به ویژه بانک‌ها دوباره رونق گرفت.

آسیابی با بیان این که با احیای این واحدها 525 نفر مشغول به‌کار شدند اظهار کرد: از تعطیلی یکی از این واحدهای تولیدی 15 سال و دیگری 16 سال می‌گذشت.

این مقام ارشد قضایی استان گلستان بیان کرد: ایجاد واحدهای صلح و سازش برای حل و فصل مسائل کارگری، رفع مشکل سند چند واحد تولیدی شهرک صنعتی بندرترکمن پس از 18 سال، راه‌اندازی مرکز داوری و شعبه شورای حل اختلاف ویژه تجار و شرکت‌های تولیدی با همکاری اتاق بازرگانی از دیگر اقدامات امسال دادگستری استان برای هموار کردن مسیر تولیدکنندگان است.

رئیس کل دادگستری استان تصریح کرد: سرکشی از شهرک‌های صنعتی، نشست با فعالان اقتصادی استان برای بررسی مشکلات آنان و پیگیری رفع موانع بانکی بر سر راه تولیدکنندگان هم از جمله اقدامات دادگستری استان برای کمک به رفع موانع تولید و رونق اقتصادی استان است که امسال با جدیت دنبال می‌شود.

وی به تلاش‌های دادگستری برای جلوگیری از توقف تولید هم اشاره کرد و خاطرنشان کرد: جلوگیری از توقیف خطوط تولید، رسیدگی خارج از نوبت و حداکثر 5 ماهه به پرونده‌های واحدهای تولیدی در شعب تخصصی، رسیدگی فوری پرونده‌های مفاسد اقتصادی برای ایجاد بستر برای فعالیت سالم اقتصادی از جمله این تلاش‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار