خبرهای داغ:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان:

بازگشت دو شهر گلستان به وضعیت زرد/ گلستان در زمره ۱۸ استان بدون فوتی کشور

مهاجر با اشاره به اینکه دو شهرستان کردکوی و بندرترکمن به جمع شهرهای زرد بازگشتند، گفت: سایر شهرستان های استان گلستان در شرایط آبی قرار دارند.
کد خبر: ۹۳۹۹۲۲۷
|
۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۵

بازگشت دو شهر گلستان به وضعیت زرد/ گلستان در زمره ۱۸ استان بدون فوتی کشور

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ سیدعلی مهاجر معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان در حاشیه جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان گلستان با اشاره به اینکه تمامی تمرکز ما باید بر تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح استان باشد، اظهار کرد: امروز تنها راه کمک به کاهش ابتلا و شیوع کرونا و همچنین کاهش آمار فوتی های کشور توجه و جدی گرفتن پروتکل های بهداشتی است.

وی با بیان اینکه متاسفانه همچنان بخشی از مردم استان واکسن نزده اند، افزود: انتظار ما از نخبگان، فرهیختگان، معتمدین و ریش سفیدان این است که در اقناع مردم برای واکسیناسیون به ما کمک کرده و این حقیقت را تشریح کنند که ایمنی جمعی تنها از طریق واکسیناسیون جمعی محقق خواهد شد.

مهاجر با تاکید بر اینکه اقدامات سلبی در حوزه واکسیناسیون در اولویت های بعدی است، خاطرنشان کرد: باید تلاش کرد تا حد ممکن با تبلغیات درست و آگاه سازی نسبت به فواید واکسیناسیون سطح ایمنی جمعی در استان را به حد مطلوب برسانیم.

مهاجر از اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا از فردا خبر داد و گفت: در اولین فاز حراست ها باید از کارمندان واکسن نزده درخواست نتیجه تست پی سی آر ۷۲ ساعته کرده و این موضوع را جدی بگیرند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان از بازگشت وضعیت کرونایی شهرستانهای کردکوی و بندرترکمن از وضعیت آبی به وضعیت زرد خبر داد و تاکید کرد: سایر ۱۲ شهرستان دیگر استان گلستان در حال حاضر در شرایط آبی کرونایی قرار دارند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه آمار ابتلا در استان به نسبت کشور همچون ۸ استان دیگر در وضعیت ایستا قرار دارد، ادامه داد: استان گلستان جزو ۱۸ استان بدون فوت کشور است که تعداد ۱۹۹ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند و از این تعداد ۴۸ بیماردر بخش مراقبت های ویژه بستری و ۱۷ بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار