خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی:

سفیر دانش ما دانشجو است/فردی که احساس مسئولیت بکند تفکرش، تفکر انقلابی است.

دکتر هاشمی در مراسم روز دانشجو گفت: فرد یا گروهی که احساس مسئولیت بکند تفکرش،تفکر انقلابی است.
کد خبر: ۹۳۹۸۰۸۰
|
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰

سفیر دانش ما دانشجو است/فردی که احساس مسئولیت بکند تفکرش، تفکر انقلابی است.

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ دکتر سید محمود هاشمی رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در مراسم روز دانشجو که در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شد اظهار کرد: صحبت از پیروزی انقلاب اسلامی که می‌شود مشاهده می کنیم که جنبش دانشجویی و نهضت دانشجویی در کنار روحانیت نقش آفرینی می کردند.

وی افزود: با فرا رسیدن ۱۶ آذر صحبت از استکبار ستیزی، بصیرت و بینش می شود.دانشجو مورد توجه است چون بصیر و آگاه است، همه چیز را رصد می‌کند و به موقع واکنش نشان می‌دهد و زمانیکه صحبت از دانشجو و جنبش دانشجویی می‌شود پویایی و بیداری و نشاط مطرح میشود.

این مقام مسئول ادامه داد: صحبت از گام اول انقلاب که می شود یاد مقاومت ،پیشرفت، استقامت،خودباوری و جنگ خواهیم افتاد که آنرا دانشجویان،جوانان و نخبگان اداره کردند و زمینه ساز گام دوم انقلاب بودند.

هاشمی تصریح کرد: اولین فاکتوری که برای دانشجوی گام دوم مطرح است احساس مسئولیت است نه نسبت به خود و اطرافیان بلکه نسبت به دولت ،انقلاب و جامعه و نسبت به همه‌ی محورهایی که زمنیه ساز تحقق انقلاب اسلامی شده است و دومین فاکتور دفاع از آرمان های انقلاب است.دانشجو دفاع از آرمان های انقلاب را باید سرلوحه کار خود در گام دوم انقلاب قرار بدهد.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه فرد یا گروهی که احساس مسئولیت بکند تفکرش،تفکر انقلابی است گفت: مقابله با تحریف که یکی از مطالبات به حق امام است یکی دیگر از رسالت های دانشجو ها است.امروز جریان تحریف بسیار فعال است و دانشجو نه تنها باید گیرنده داده های گزینشی در کلاس درس باشد بلکه باید پردازنده و تریبون حقایق جامعه باشد.

وی با اشاره به اینکه صحبت از تصمیم گیری ها که میشود واژه استکبار را بیشتر می‌بینیم بیان کرد: دانشجو باید در مقابل زورگویی ها ایستادگی کند که مظهر آن استکبار ستیزی است.تحقق شعار ما می‌توانیم در گام دوم انقلاب مورد تاکید است‌ که جز با جوانان و دانشجویان امکان پذیر نیست.

هاشمی یادآور شد: صحبت از جامعیت که میشود رشد دانشجو در همه زمینه ها و فعالیت ها است و عدالت و مبارزه با فساد باید یکی از مطالبه ی دانشجویان از کارگزاران و مسئولین باشد. مطالبه در فضای مجازی و پیگیری کردن باعث ریشه کن شدن زمينه ی فساد می شود.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در سازمان و ادارات و مجموعه های مختلف این دانشجو است که می‌تواند از مسئولان مطالبه کند.اگر دانشجویان از مسئولین و کارگزاران نظام مطالبه گری بکند قطعا خیلی از مشکلات برطرف می‌شود و اگر‌خود را باور کنند و در این مسیر گام‌بردارند قطعا به نتایج بسیار خوبی دست می یابند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها