خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا:

۱۳ آبان به عنوان یک برگ زرین حوادث انقلاب اسلامی در تاریخ ما شناخته می شود

حجت الاسلام والمسلمین ایمانی در مراسم گرامیداشت ایام الله ۱۳ آبان گفت: ۱۳ آبان به عنوان یک برگ زرین حوادث انقلاب اسلامی در تاریخ ما شناخته می شود.
کد خبر: ۹۳۸۷۳۲۹
|
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۷

۱۳  آبان به عنوان یک برگ زرین حوادث انقلاب اسلامی در تاریخ ما شناخته می شود /انقلابی ماندن مهم تر از انقلابی بودن است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین ایمانی نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان صبح امروز در مراسم گرامیداشت ایام الله ۱۳ آبان ؛ سالروز ملی مبارزه با استکبار جهانی که در حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان گرگان برگزار شد، گفت: ۱۳ آبان به عنوان یک برگ زرین حوادث انقلاب اسلامی در تاریخ ما شناخته می شود و یادآور ۳ واقعه بزرگ تبعید امام راحل به ترکیه در سال ۴۳ ، شهادت دانشجویان و دانش آموزان در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ است.

وی افزود: خواسته امام خمینی (ره) ، شهدای گرانقدر و نظام اسلامی این است که تا پای جان در برابر استکبار جهانی ایستاده و با آن مبارزه کنیم .

ایمانی با بیان اینکه انقلابی ماندن اهم بر انقلابی بودن است ،گفت: چه بسا افرادی بودند که در دوران ابتدای انقلاب روحیه ضد استکباری و انقلابی داشتند اما امروز به عنوان ضد انقلاب در دامن استکبار هستند .

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا تصریح کرد: هرچند ایادی استکبار جهانی در داخل و خارج تلاش دارند انقلاب را از مسیرش خارج کنند اما عاقبت به خیری مصداق عده ای است که همچنان در مسیر انقلاب پایدار ماندند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار