خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان:

دانشجویان رسالت مهمی در برابر ۱۳ آبان دارند

نجفی نژاد گفت: باید پیام ۱۳ آبان به عنوان یکی از یوم الله های جمهوری اسلامی ایران به نسل جوان منتقل شود و نسل جوان دانشگاهی در این امر رسالت بزرگی برعهده دارند.
کد خبر: ۹۳۸۶۸۸۴
|
۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

دانشجویان رسالت مهمی در برابر ۱۳ آبان دارند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان، علی نجفی نژاد رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه مرحله استانی  جشنواره  دانشگاهیان تاریخ ساز در استان گلستان اظهار کرد : ۱۳ آبان یک سابقه تاریخی دارد و نماد برخی از ارزش ها به شمار می رود و باید بزرگداشت این روز اهتمام شود.

وی ادامه داد:  باید پیام ۱۳ آبان به عنوان یکی از یوم الله های جمهوری اسلامی ایران به نسل جوان منتقل شود و نسل جوان دانشگاهی در این امر رسالت بزرگی برعهده دارند و باید تلاش کنند به درجات عالی علمی دست پیداننند و کشور را در مسیر علمی به استقلال برسانند.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان متذکر شد: کشورهای سلطه گر به دنبال آن هستند کشورهای کمتر توسعه از نظر علمی رشد نکنند تا بتوانند به این کشورها تلسط داشته باشند.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب نظام جدیدی شکل گرفته بود و قوام لازم را برای مقابله با دشمنان نداشت و در این شرایط به کشور توطئه ها و قائله های مختلفی تحمیل شد و دانشجویان پیرو خط امام (ره) به خوبی به این بصیرت رسیدند که این توطئه ها منشایی دارد و آن در سفارت خانه آمریکا است.

این مقام مسئول ادامه داد: این سفارتخانه که لانه جاسوسی بود توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره)  اشغال شد و بسیاری از اسناد جاسوسی در معرض دید مردم قرار گرفت.

نجفی نژاد تصریح کرد: دشمنی آمریکا با ملت ایران به سال ۱۳۲۰ و دوران مشروطه برمی گردد و این کشور استکباری تلاش کرد با ابزارهای مختلف سلطه خود را بر ایران حاکم کند چرا که این کشور در منطقه استراتژیک و مهمی از آسیا قرار داشت که تامین کننده بخش مهمی از انرژی دنیا است.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار