خبرهای داغ:
با همت بسیج سازندگی میاندوآب

فاز نخست مسکن مددجویی بهزیستی در میاندوآب افتتاح شد

با حضور جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی، مسئول بسیج سازندگی میاندوآب و جمعی از مسئولان شهرستانی، فاز نخست مسکن مددجویی بهزیستی در این شهرستان تکمیل و افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۷۹۵۱۵
|
۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از میاندوآب، مراسم افتتاح این طرح ها امروز با حضور سرتیپ دوم پاسدار طالب رحیمی جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی،  مسئول بسیج سازندگی شهرستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده انتظامی، اعضای شورای تامین شهرستان و معاون فرماندار در روستای نصیرکندی میاندوآب برگزار شد.

این واحدهای مسکونی مددجویی بهزیستی با همکاری قرارگاه خاتم (موسسه امین)، بسیج سازندگی میاندوآب و سازمان بهزیستی امروز در روستای نصیرکندی افتتاح شد.

به گفته موسی تقی زاده، مسئول بسیج سازندگی سپاه میاندوآب ۱۱ واحد مسکن مددجویی بهزیستی برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی در میاندوآب با مساحت زیربنا به طور متوسط ۶۰ مترمربع در دست احداث است.

از این تعداد پنج واحد با همکاری بهزیستی، بنیاد مسکن، بسیج سازندگی میاندوآب و از محل اعتبارات محرومیت زدایی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) احداث می شوند و شش واحد دیگر نیز با همکاری قرارگاه خاتم(موسسه امین) و بسیج سازندگی میاندوآب در حال احداث هستند که در فاز اول پنج واحد امروز به بهره برداری رسید.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار