خبرهای داغ:

اجرای طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل دارای ۳ فرزند در آذربایجان‌غربی

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان‌غربی ضمن ابراز خشنودی از تسهیلات ویژه‌ای که برای خانواده‌های خوش‌جمعیت در نظر گرفته شده است، گفت: طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل دارای ۳ فرزند در آذربایجان‌غربی در حال اجرا است.
کد خبر: ۹۵۹۸۲۹۴
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸

به گزارش بسیج از آذربایجان‌غربی، سیروس محمودیان، مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان امروز، ۲۲ اردیبهشت در نشست تبیین سیاست‌های ابلاغی در حوزه جمعیت که در ارومیه برگزار شد، گفت: تاکنون بیش از ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل دارای سه فرزند و بیشتر ساکن در مناطق روستایی و عشایری در استان ثبت‌نام کردند.

وی با اشاره به برنامه‌های طراحی شده در حوزه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ادامه داد: مرحله نخست ثبت‌نام بیمه رایگان مادران غیرشاغل دارای سه فرزند و بیشتر ساکن در مناطق روستایی و عشایری نزد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از ابتدای سال جاری آغاز شده و تا پایان اردیبهشت ماه نیز تمدید شده است.

این مسئول تصریح کرد: در ارتباط با مادران غیرشاغل دارای سه فرزند و بیشتر ساکن مناطق روستایی و عشایری ۱۰۰ درصد حق بیمه توسط دولت پرداخت می‌شود و با تولد فرزند چهارم و پنجم به ازای هر فرزند دو سال به سوابق بیمه‌ای ‌بیمه‌گذار افزوده می‌شود.

محمودیان اظهار کرد: همسر و فرزندان مادران دارای سه فرزند از ۱۸ سالگی تا ۵۰ سالگی نیز می‌توانند به صورت جداگانه در صندوق بیمه اجتماعی روستایی عضو شوند و از مزایای مختلف آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

ارسال نظرات