بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از مجتمع پیشگیری از وقوع جرم ارومیه بازدید کرد

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی ضمن حضور هیئت همراه از مجتمع پیشگیری از وقوع جرم در ارومیه بازدید به عمل آورد و با کارکنان این مجموعه گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۹۶۰۰۳۱۳
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی امروز 30 اردیبهشت ضمن حضور هیئت همراه از مجتمع پیشگیری از وقوع جرم در ارومیه بازدید به عمل آورد و ضمن عرض خداقوت به کارکنان این مجموعه با آنها از نزدیک گفت‌وگو کرد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در این بازدید بر لزوم اهتمام جدی برای گسترش و ارتقای اقدامات در بستر الکترونیک تاکید کرد و ادامه داد: تقویت و ارتقای عملکردها در این عرصه بسیار ضروری است و باید ضمن برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری در این راستا تلاش شود.

وی کاهش مراجعه به دستگاه قضایی، تسریع در رسیدگی به پرونده، ‎صرفه‌جویی در وقت و هزینه، شفاف‌سازی فرایندهای رسیدگی، افزایش کارآمدی نظام قضایی را از جمله مزیت‌هایی برشمرد که برای ارائه خدمات قضایی در بستر الکترونیک متصور است.

این مسئول در ادامه گفت: به طور قطع افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت در افزایش رضایتمندی مردم از قوه قضاییه نیز موثر خواهد بود.

عتباتی استفاده شهروندان از فرصت‌های برابر در ضمن رفع موانع اداری را متذکر شد و بیان داشت: زیرساخت‌های ارائه خدمات الکترونیک باید تقویت شود تا از مزیت‌‌ها و پیامدهای مثبت آن بتوانیم به معنای واقعی کلمه بهره‌مند شویم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار