فرمانده سپاه بوکان:

یاری کردن دین خدا مهم ترین درس دفاع مقدس بود

فرمانده سپاه بوکان گفت: یاری کردن دین خدا مهم ترین درس دفاع مقدس بود
کد خبر: ۹۳۷۹۴۸۰
|
۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه بوکان سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی امروز در جمع دانشجویان دانشگاه های بوکان ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: فرهنگ دفاع مقدس باید در تمام لحظات زندگی در جریان باشد، از مدرسه تا دانشگاه و از خانواده تا جامعه جاری و ساری شود.

وی ادامه داد: یاری کردن دین خدا از مهمترین فرهنگ هایی بود که در دفاع مقدس نمود و ظهور پیدا کرد، از پیرمرد ۱۰۰ ساله تا جوان ۱۲ ساله همه و همه در راه دفاع از دین خدا پای کار بودند.

 وی تصریح کرد: فرهنگ سادگی، تواضع، برادری و ... در دوران دفاع مقدس به اوج خود رسید و این نشان از اوج فداکاری در آن دوران ماندگار بود و در صورت ادامه این روند در جامعه کنونی بی تردید بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.

این فرمانده دفاع مقدس ادامه داد: فرهنگ وحدت، بردباری، صبر و تلاش از دیگر خصوصیات آن دوران سرشار از معنویت بود که سبب شد دفاع مقدس پایه های وحدت را در جامعه ما محکم کند و همچنان این فرهنگ ناب در کشور ما موج می زند.

فرمانده سپاه بوکان افزود: بی تردید  تک تک لحظه های دوران دفاع مقدس گنجینه های گرانبهایی است که باید برای نسل های چهارم و آینده انقلاب بازخوانی شود تا این فرهنگ همچنان در جامعه پویا و فعال باشد

جمشیدی گفت: فرهنگ دفاع مقدس فرهنگی ماندگار است، اما برای حفظ آن در نسل‌های آینده انقلاب باید اقدامات ناب و طلایی آن دوران را به صورت فصیح روایت کرد.

وی در پایان یادآور شد: با نهادینه کردن فرهنگ ۸ساله دفاع مقدس در سطح جامعه بی تردید شاهد رفع بسیاری از مشکلات و کمبودها خواهیم بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار