خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان کازرون گفت: امروز نظام مقتدر اسلامی ما الگویی برای ملت‌های آزادی‌خواه شده است.
کد خبر: ۹۳۷۸۵۳۸
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به مناسبت هفته دفاع مقدس، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان کازرون در مرکز آموزشی ۰۷ شهید قنبر ترابی ارتش با حضور امام جمعه، نماینده مردم در مجلس، فرماندار ویژه و اعضای شورای تامین شهرستان کازرون برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام محمدصباحی امام جمعه کازرون ضمن تقدیر از انسجام برادرانه و موفقیت‌آمیز نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان و همچنین تلاش مسوولین که امیدآفرین بوده است، به برکات دفاع مقدس و اقتدار ایران اسلامی در عرصه‌های بین المللی اشاره کرد و اظهار داشت: امروز نظام مقتدر اسلامی ما الگویی برای ملت‌های آزادی‌خواه شده و مردم ما در کمال اقتدار در مقابل رفتارهای ظالمانه استعمار جهانی صبورانه ایستاده‌اند و می‌بینیم که ترفندهای دشمن با همدلی و اتحاد مردم در پرتو تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، نقش برآب شده است.

امام جمعه کازرون اذعان داشت: دفاع مقدس ما از زمان انقلاب اسلامی و ایستادگی مقابل استکبار جهانی شروع شد و نه تنها با اعلام قطعنامه پایان جنگ تمام نشد بلکه همچنان نیز ادامه دارد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی و روند پیشرفت آن را که مرور می‌کنیم، مشاهده می‌شود که موجب شده روز به روز بر اقتدار و امنیت انقلاب و نظام اسلامی افزوده شود. امروز کشور عزیز ما در عرصه‌های جهانی نقش پررنگی دارد و معادلات بین المللی را معین و متاثر کرده است.

حجت الاسلام صباحی با تاکید بر اینکه عهد شهدا برگردن ماست و لازم است با تبعیت از فرمان ولی امر مسلمین قدم برداریم و بر دشمن فائق آییم گفت: امروز خواب آرامی که از چشم اسراییل و دشمنان گرفته شده گویای این پیام الهی است که دشمنان و ظالمان ماندنی نیستند و خانه ظلم نابود شدنی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها