خبرهای داغ:
مدیر پیشگیری از بیماری‌های مرکز بهداشت گلستان:

۲۲۵ هزار گلستانی به طور کامل واکسینه شدند

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشت گلستان گفت: تاکنون ۷۵۰ هزار و ۵۵۱ دوز واکسن کرونا در گلستان تزریق شده که از این تعداد ۲۲۵ هزار و ۸۳۸ دوز در مرحله دوم بوده است.
کد خبر: ۹۳۷۱۸۲۰
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸

۲۲۵ هزار گلستانی به طور کامل واکسینه شدند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ علی باقری مدیر پیشگیری از بیماری‌های مرکز بهداشت گلستان اظهارکرد: تاکنون ۷۵۰ هزار و ۵۵۱ دوز واکسن کرونا در گلستان تزریق شده که از این تعداد ۵۲۴ هزار و ۷۱۳ دوز در مرحله اول بوده و ۲۲۵ هزار و ۸۳۸ گلستانی هم دوز دوم را دریافت کردند.

طبق گفته مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشت گلستان ۱۱۴ هزار دوز از واکسن های تزریق شده در استان از نوع کووایران برکت بوده است.

باقری بیان کرد: افرادی که واجد شرایط دریافت واکسن هستند بعد از تشکیل پرونده الکترونیک سلامت می‌توانند به مراکز واکسیناسیون در سطح استان مراجعه کنند.

معاون فنی مرکز بهداشت گلستان هم گفت: روند واکسیناسیون در استان شتاب گرفته و اگر شرایط فراهم باشد می توانیم تا سه ماه آینده کل جامعه هدف را واکسینه کنیم.

مهدی صداقت با بیان اینکه حدود یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر در استان باید واکسینه شوند، افزود: ظرفیت واکسیناسیون در استان قابل افزایش است و می توانیم سن دریافت واکسن را در صورت تأیید ستاد استانی کرونا کاهش دهیم.

گفتی است طبق آخرین وضعیت اعلام شده کرونایی، شهرستان رامیان در وضعیت زرد قرار داشته و سایر شهرستان ها نارنجی هستند.

عبدالرضا فاضل، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان هم گفت: هم اکنون ۶۹۴ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری بوده که از این تعداد ۱۳۶ بیمار در آی سی یو تحت مراقبت و ۵۳ بیمار هم به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها