خبرهای داغ:

نمایش واقعه کربلا به همت بسیجیان روستا اروانه اجرا شد

با هدف افزایش تاثیر بیان وشرح رویداد در کربلا نمایش واقعه کربلا به همت بسیجیان پایگاه نرجس خاتون اروانه در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۷۲۲۲
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ نهضت خونین و جاودانه کربلا از مهمترین حوادث تاریخ اسلام به شمار می‌رود که بدون شک عقیله بنی هاشم، حضرت زینب کبری (ع) از جمله شخصیت‌های تاثیرگذار این نهضت عظیم است که در ماندگاری و جاودانی آن نقشی بی بدیل داشته است.

تاثیر بیان واقعه عاشورا در قالب های هنری و به ویژه تعزیه گاهی بسیار اهمیت دارد. همه ساله وقایع بعد از عاشورا در قالب برنامه های متنوع مثل نقالی و تعزیه خوانی در مناطق مختلف و براسا آداب و رسوم آن ها برپا می شود.

با هدف شرح واقعه کربلا و اثرگذاری هرچه بیش تر این واقعه مهم و عظیم تاریخی  نمایش واقعه کربلا توسط خواهران بسیجی پایگاه نرجس خاتون (س) درایام محرم در حسینیه روستا برپا شد.

نمایش واقعه عاشورا از وداع تا حماسه سازان کربلا، به همت پایگاه نرجس خاتون (س) اروانه با همکاری شورای روستا، دهیاری، هیئت امنای مساجد و حسینیه و پایگاه ولیعصر (عج) اجرا شد.

همچنین برگزاری هیئت نوجوانان پایگاه نرجس خاتون (س) در مسجد صاحب الزمان (عج) اروانه همراه با سخنرانی، مداحی وسینه زنی از ویژه برنامه های این پایگاه برای نوجوانان بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار