خبرهای داغ:

مساجد پایگاه انسان سازی است

امام محله اسلامی آل یاسین در سرخه گفت: مساجد پایگاه انسان سازی و باید به عنوان بهترین مکان برای حفظ دین مردم و سنگر اصلی کارهای فرهنگی باشند.
کد خبر: ۹۳۶۶۸۸۰
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ مراسم بزرگداشت روز جهانی مسجد در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه به همت پایگاه امام خامنه ای (مدظله) و پایگاه حضرت معصومه (س) برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین یونس براتی امام محله آل یاسین در بین نمازگزاران با بیان اینکه بزرگداشت روز جهانی مسجد بهانه ای برای یادآوری نقش بی نظیر مساجد در تعمیق باورهای انقلابی و روحیه استکبارستیزی ملت های مسلمان است، اظهار کرد: مساجد خاستگاه تربیت شهدایی همچون سردار حاج قاسم سلیمانی هستند، شهدایی که موجب تضعیف نظام سلطه و تقویت جریان مقاومت و در یک کلام، موجب عزت و سربلندی ملت ایران در جهان شده اند.

او جایگاه مسجد را از نظر تربیت مذهبی و فرهنگی، همچنین نقش سیاسی و اجتماعی آن مهم دانست و افزود: ارتباط عموم مردم در قشرهای مختلف با مسجد در طول دوران های گذشته تا حال نقش سازنده ای در شکل گیری و قوام جوامع اسلامی ایفا کرده است.

امام محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه در پایان با اشاره به نقش مساجد به عنوان مکان انسان سازی خاطرنشان کرد: مساجد باید به عنوان بهترین مکان برای حفظ دین مردم و سنگر اصلی کارهای فرهنگی باشند و چراغ برنامه های فرهنگی و تربیتی در مساجد نباید هیچگاه خاموش شود.

گفتنی است در خاتمه ازعلی اصغر یعقوبی و محمدرضا ادهم به عنوان خادمین مسجد تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار