خبرهای داغ:

توزیع 16 دست لباس به ارزش 8 میلیون ریال بین نیازمندان در سرخه

بسیجیان محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) به همت خیرین اقدام به خرید و توزیع 16 دست لباس ویژه کودکان به ارزش 8 میلیون ریال بین نیازمندان کردند.
کد خبر: ۹۳۶۷۲۸۳
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ گروه جهادی پایگاه حضرت آسیه (س) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی برگزاری رزمایش مواسات و کمک های مومنانه در طی یک اقدام خداپسندانه اقدام به تهیه 16 دست لباس به مبلغ 8 میلیون ریال بین کودکان خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا کردند.

سمیه ادهم فرمانده پایگاه حضرت آسیه (س) در راستای این اقدام مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما در سرخه اظهار کرد: کمک به هم نوع و نیازمندان یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که هر فردی می تواند در طول زندگی خود آن را تجربه کند تا زندگی خود و دیگران بیمه کند .

او افزود: کمک مومنانه به نیازمندان با تدبیر رهبری برنامه ثابت پایگاه های مقاومت و فرماندهان بسیجی شده است، حقیقتا و بدون هیچ اغراقی، مقام‌ معظم رهبری با نفس پاک و الهی خود، موجب ایجاد این جریان عظیم در کشور بخصوص در شهرستان سرخه و روستاهای آن شدند .

فرمانده پایگاه حضرت آسیه (س) با بیان اینکه با شیوع کرونا؛ کمک های مومنانه به شکل های مختلف در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) انجام گرفته است، گفت: با آغاز ماه محرم به به نیت شفای کودکان در بستر بیماری، هدیه به کودکان بیمار، صاحب فرزند شدن خانواده های بدون اولاد و حاجت روایی بانیان ۱۶ دست لباس کودکان به ارزش 8 میلیون ریال به همت خیرین و با همکاری بسیجیان خریداری و توزیع شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار