خبرهای داغ:
رئیس مرکز بهداشت:

کاهش سن واکسیناسیون در گلستان

افراد بالای ۴۵ سال در گرگان و بالای ۴۰ سال در شهرستان‌های گلستان می‌توانند برای تزریق واکسن کرونا ثبت نام کنند.
کد خبر: ۹۳۶۶۷۸۴
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸

کاهش سن واکسیناسیون در گلستان

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در گرگان به متولدین سال ۱۳۵۵ و قبل از آن و در شهرستان‌ها به متولدین سال ۱۳۶۰ و قبل از آن واکسن کرونا تزریق می‌شود.کاهش سن واکسیناسیون در گلستان

دکتر ناهید جعفری افزود: این افراد باید در سامانه سلامت وزارت بهداشت به نشانی SALAMAT.GOV.IR ثبت نام کنند و سپس از طریق دریافت پیامک از زمان و مکان تزریق خود آگاه شوند.

وی گفت: تا کنون ۲۸ و سه دهم دصد از واجدین شرایط واکسینه شدن در گلستان نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کردند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت : تا صبح امروز ۳۸۲هزار و ۹۴۸نفر در استان نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند و نوبت دوم واکسن هم به ۷۷هزار و ۹۷۳گلستانی تزریق شد.

همچنین رئیس مرکز بهداشت گرگان از پیگیری برای اضافه کردن دو مرکز دیگر برای ارائه خدمات واکسیناسیون در گرگان خبر داد و گفت : امروز در ستاد استانی مقابله با کرونا برای تجهیز مصلی نماز جمعه گرگان و نمایشگاه بین المللی گلستان در جاده آق قلا تصمیم گیری می شود.

غلامی افزود : سالن شهید گرزین جنب مرکز بهداشت، سالن خورشید و مسجد علی ابن ابی طالب در انتهای خیابان امام رضا (ع)، سالن قابوس در جرجان ۶ ، سالن کیمیا در خیابان استاندارد ، سالن ساله سپاه و سالن ورزشی تختی از جمله مراکزی هستند که در شهر گرگان خدمات واکسیناسیون ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها