خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده

رزمایش بزرگ کمک مومنانه دهه اول محرم ناحیه ثارالله (ع) شیراز

در سومین مرحله رزمایش بزرگ کمک مومنانه سپاه ناحیه ثارالله شیراز در دهه اول محرم، ۵ هزار بسته معیشتی توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۶۶۲۸۲
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، با همت حوزه ها و پایگاه های مقاومت تابعه، همزمان با شروع دهه اول محرم ، سومین مرحله رزمایش بزرگ کمک مومنانه با حضور فرمانده سپاه فجر استان فارس سردار بوعلی در حسینیه پیامبر اعظم برگزار گردید.
 سردار بوعلی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از خیرین، فرماندهان و کلیه بسیجیان و عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و یاران وفادارش ، اظهار داشت: ماه محرم ماه انفاق جان ، انفاق مال، ایثار و از خودگذشتگی است .
وی افزود: از عید امسال تا کنون، دو مرحله رزمایش کمک مومنانه توسط سپاه فجر استان فارس در ماه مبارک رمضان و دهه ولایت برگزار شده و سومین مرحله این رزمایش همزمان با شروع دهه اول محرم بیش از ۴۰ هزار بسته معیشتی توسط سپاه فجر استان فارس توزیع می گردد که ۵ هزار بسته از این آمار توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله(ع) شیراز انجام می گیرد.

رزمایش بزرگ کمک مومنانه دهه اول محرم ناحیه ثارالله (ع) شیراز
همچنین در این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله (ع) ضمن تقدیر و تشکر از کلیه دست اندرکاران این رزمایش گفت: این رزمایش به همت فرماندهان حوزه های محلات و اقشاری ناحیه ثارالله (ع) شیراز صورت خواهد پذیرفت و تا پایان ماه محرم ادامه خواهد داشت.
وی افزود: ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله(ع) با هم افزایی و تعامل با سایر ادارات و نهادها گامی نو در راستای اجرای فاز دوم طرح شهید سلیمانی برداشته و اقدام به تامین بیش از ۱۸ دستگاه خودرو به مراکز درمانی شهدای والفجر و شهدای انقلاب شهرستان شیراز (جهت کمک به طرح واکسیناسیون آحاد مردم) نموده است.
به گزارش بسیج، با فراخوانی و اعزام بسیجیان و گروههای جهادی ناحیه ثارالله به مراکز درمانی خاص بیماری کرونا، به کادر درمان کمک شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار