خبرهای داغ:
استاندار گلستان:

۲۲۰۰ تخت بیمارستان در گلستان در دست احداث است

هادی حق شناس گفت: در حاضر ۲ هزار و ۲۰۰ تخت بیمارستان در استان در حال ساخت است
کد خبر: ۹۳۵۳۰۱۰
|
۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵

۲۲۰۰ تخت بیمارستان در گلستان در دست احداث است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ هادی حق‌شناس استاندار گلستان در حاشیه افتتاح بیمارستان مراوه‌تپه که با حضور وزیر بهداشت و درمان و رئیس بنیاد مستضعفان انجام شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود هفت بیمارستان در شهرهای مختلف استان و گرگان در حال ساخت است و امید داریم بخش هایی از این بیمارستان تا پایان دولت به بهره‌برداری برسد.


وی تصریح کرد: از پیروزی انقلاب اسلامی تا قبل از دولت فعلی ۲ هزار و ۵۰۰ تخت به مجموعه تخت‌های بیمارستانی استان اضافه شده است.


استاندار گلستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر مجموعه تخت‌های در دست ساخت در استان ۲ هزار و ۲۰۰ است که با اضافه شدن این تخت‌ها استان گلستان به میانگین کشوری نزدیک خواهد شد.

گفتنی است به مناسبت ولادت امام رضا (ع) بیمارستان ۹۴ تختخوابی مراوه‌تپه با حضور وزیر بهداشت و درمان و رئیس بنیاد مستضعفان افتتاح شد.


احداث این بیمارستان بر عهده بنیاد مستضعفان و تجهیز آن با وزارت بهداشت و درمان بود که خوشبختانه با موفقیت انجام شد.این بیمارستان ۹۴ تختخوابی طبق نقشه وزارت بهداشت و درمان با اعتبار ۸۸ میلیارد تومان در سه طبقه با تمام امکانات و تجهیزات شامل جراحی قلب، زایمان، نان، کودکان، آزمایشگاه، داروخانه و غیره راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها