فرماندارتنگستان درجلسه ستاد کرونای شهرستان گفت:باتوجه به افزایش مبتلایان و فوتی های کرونایی در روز های اخیر ووضعیت قرمز شهرستان رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا الزامی می باشد.
کد خبر: ۹۳۵۲۷۰۶
|
۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان،مهندس رفیعی پور فرماندارتنگستان درجلسه ستاد کرونای شهرستان گفت:باتوجه به افزایش مبتلایان و فوتی های کرونایی در روز های اخیر ووضعیت قرمز شهرستان رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا الزامی می باشد.

فرماندارتنگستان با درنظر داشتن وضعیت قرمز شهرستان افزود:با توجه به وضعیت قرمز کرونایی شهرستان و افزایش بسیار زیاد مبتلایان و فوتی های کرونایی در روز های اخیر برگزاری هرگونه تجمع ، مراسم تشییع ،تدفین و عروسی ممنوع بوده و همه موظف به رعایت مصوبات ستاد ملی ، استانی و شهرستانی کرونا هستند.

عبدالحسن رفیعی پور درادامه افزود: همانطوریکه از مردم و اصناف انتظار رعایت پروتکل های بهداشتی را داریم ، تیم های نظارت و بازرسی نیز با تشدید نظارت ها و بازرسی با متخلفینی که پروتکلهای بهداشتی و مصوبات ستاد مقابله با کرونا را رعایت نمی کنند ، برخورد نمایند

فرماندارشهرستان تنگستان درپایان گفت:محدودیتها هم چنان تا بهبود وضعیت و شرایط ادامه دارد و از تمامی مردم عزیز و اصناف شهرستان انتظار داریم برای حفظ جان و سلامت خود و مردم پروتکل ها و مصوبات ستاد ملی ، استانی و شهرستانی کرونا را رعایت نمایند.

پایان خبر/

 

ارسال نظرات