خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه سرپلذهاب با بیان اینکه جوانان امروزه باید ادامه دهنده راه شهدا باشند گفت عملیات خرمشهر که در آستانه سالگرد پیروزی آن هستیم پیروزی های بزرگی برای ایران اسلامی رقم زد.
کد خبر: ۹۳۴۴۴۶۸
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۲

سرهنگ نوروز اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: سوم خرداد سال ۶۱ يادآور يكي از بزرگ ترين رويدادهاي تاريخ ايران اسلامي است، در چنین روزي رزمندگان اسلام با هوشیاری و شهامت توانستند بر دشمن بعثي چيره گردند و خرمشهر قهرمان را از چنگال متجاوزان رها سازند.

وی افزود: آزاد سازي خرمشهر به ياد ماندني ‌ترين روزهاي تاريخ انقلاب اسلامي و نقطه عطفي در دوران دفاع مقدس است كه همه ما به اين پيروزي بزرگ افتخار مي كنيم.

اکبری یادآور شد: آزادي خرمشهر جاودان را بايد مرهون تلاش و استقامت انسان هاي خود باور و خدا محوري دانست كه پيام آزادي و آزادگي را فرياد كشيدند و در لبيك به فرمان رهبري و مقتداي خويش داستان عشق و دلدادگي به ولايت را ماندگار نمودند.

فرمانده سپاه سرپل ذهاب تاکید کرد: امروزه باید جوانان ما ادامه دهنده راه شهدا باشند و در برابر حربه های شوم دشمن بایستند و هوشیار و با بصیرت به مسئله بنگرند و آرمان های انقلاب را حفظ کنند.

ارسال نظرات