خبرهای داغ:
استاندار گلستان:

۳۵ درصد پروژه های دهه فجر امسال در حوزه روستایی است

استاندار گلستان با اشاره به افزایش قابل توجه پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی در دهه فجر سال جاری اظهار کرد: ۳۵ درصد پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی های در دهه مبارکه فجر امسال مربوط به حوزه روستایی است.
کد خبر: ۹۳۱۹۰۳۶
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازگلستان؛ هادی حق شناس در آیین افتتاح گلخانه های کوچک مقیاس روستایی در شهرستان علی آباد کتول با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در شهرستان علی آباد کتول طرح آبیاری تحت فشار با همکاری بانک توسعه اسلامی, طرح ریسندگی و بافندگی و توسعه کشت گلخانه‌ای با جدیت پیگیری می شود.

لازم به ذکر است، در این آیین افتتاح ۷۲ واحد گلخانه ای با سطح بهره‌بردار بیش از ۶۷ هزار و ۳۰۰ متر مربع و پیش‌بینی تولید ۲۱۰۰ تن محصول با سرمایه گذاری بیش از ۲۶ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان و اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ۲۰۰ نفر به بهره برداری رسید.

همچنین با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و استاندار گلستان، عملیات اجرایی شرکت فولاد رسام گلستان آغاز شد.

این واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی و در زمینی به وسعت ۱۵ هزار متر مربع و اشتغال ۷۲ نفر کلنگ زنی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها