خبرهای داغ:

۱۴۲ واحد صنفی در گلستان به علت عدم رعایت محدودیت‌های کرونایی پلمب شد

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به پلمب ۱۴۲ واحد صنفی متخلف گفت: همچنین دو هزار و ۵۹۳ خودرو در گلستان به دلیل تردد در ساعات ۲۱ الی چهار صبح جریمه دو میلیون ریالی شدند.
کد خبر: ۹۳۰۱۸۲۷
|
۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، ، سردار سعید دادگر اظهار داشت: طرح اعمال محدودیت های کرونایی از اول آذر ماه هم زمان با سراسر کشور در گلستان اجرا شد.

وی گفت: در این مدت از بیش از چهار هزار و 700 واحد صنفی بازدید به عمل آمده که به سه هزار و 358 واحد تذکرداده شد و تعداد 142 واحد هم به دلیل عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی حسب دستور مرجع قضائی پلمب شدند.

دادگر با اشاره به تلاش شبانه روزی پلیس استان در جاده ها و محورهای مواصلاتی، گفت: از ابتدای اجرای این طرح، چهار هزار و 520 دستگاه خودرو با پلاک‌های غیربومی از ورودی‌های گلستان عودت داده شدند.

وی بیان داشت: در این مدت، تعداد 488 خودرو جریمه پنج میلیون ریالی، 245 خودرو جریمه 10 میلیون ریالی شدند، ضمن اینکه تعداد دو هزار و 593 خودرو هم به دلیل تردد در ساعات 21 الی چهار صبح جریمه دو میلیون ریالی برای آنها در نظر گرفته شده است.

دادگر اضافه کرد: رانندگان خودروهایی که پلاک آنها به هر نحوی مخدوش و یا پوشانده شده علاوه بر اعمال قانون، پرونده قضائی هم در این زمینه برای آنها تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار