خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نقده:

اتحاد ملت ایران مقابل دشمن در جهان زبانزد است

فرمانده سپاه نقده گفت: اتحاد ملت بزرگ ایران اسلامی مقابل دشمن در جهان زبانزد است.
کد خبر: ۹۲۷۸۳۲۷
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵

سرهنگ پاسدار علی برنا امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نقده اظهار کرد: دفاع مقدس برکات زیادی برای ملت ایران داشت،  اول اینکه حقانیت ایران اسلامی بر تمامی دشمنان داخلی و خارجی به ویژه استکبار جهانی اثبات شد و دوم اینکه اتحاد و همدلی ما را در برابر تهاجم بیگانگان بیشتر کرد و ما توانستیم با بسیج امت ایران اسلامی در برابر قدرت های شرقی و غربی به پیروزی برسیم.

وی ادامه داد: اجرای 80 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس را در برنامه داریم، که در پنج محور فرهنگی، بصیرتی، ایثار و شهادت، سازندگی و محرومیت زدایی و ورزشی اجرا خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: دیدار با ائمه جمعه شهرستان، مراسم بزرگداشت روز سرباز و جوان با هماهنگی نیروی انتظامی، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، پیشکسوتان، وابستگان، همایش نکوداشت پیشکسوتان و بازنشستگان سپاه در محل حسینیه ثارالله سپاه از جمله این برنامه هاست.

 سرهنگ برنا ادامه داد: پیاده روی نیروهای مسلح و غبارروبی مزار شهدای ۷۰۰ شهید نقده با حضور ائمه جمعه و جماعت و مردم،  برگزاری یادواره شهدا توسط حوزه های شهرستانی، بخش ها و شهرها و ادارات و ... سایر برنامه هاست.

وی برگزاری نشست های بصیرتی، افتتاح خانه های محرومین، افتتاح مدرسه ۷ کلاسه ابتدایی، راه اندازی سالن صالحین ورزشی شهید باکری و افتتاح پایگاه های مقاومتی که احداث شده اند از دیگر برنامه هاست.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار