خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان گالیکش :

راه کار مقابله با دشمن تقوا و بصیرت است

حجت الاسلام دلبری ،امام جمعه شهرستان گالیکش در جمع شرکت کنندگان در مراسم متمرکز گرامیداشت دهه فجر در سپاه گالیکش گفت : راه کار مقابله با دشمن تقوا و بصیرت است .
کد خبر: ۸۹۸۶۲۶۵
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان ، مراسم متمرکز گرامیداشت دهه فجر در سپاه گالیکش با حضور امام جمعه ، معاون فرماندار ، رییس بنیاد شهید  و حضور کلیه نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان در نماز خانه سپاه ناحیه گالیکش برگزار گردید .

حجت الاسلام دلبری امام جمعه شهرستان گالیکش در جمع شرکت کنندگان در این مراسم گفت : مومنین اسرار خود را نباید برای دیگران مطرح نمایند  چرا که دشمن از این راه بدنبال ضربه زدن به آنهاست .

وی در ادامه افزود : شناخت نقشه های دشمن و شناخت تکنیک ها و حیله های دشمن ضروری است و علاوه بر این که خودمان آنها را شناختیم ، می بایست این نکات را نیز به مردم بازگو نماییم .

امام جمعه شهرستان گالیکش خاطر نشان کرد : عدم شناخت دشمن موجب غفلت مسئولین می شود و چیزی که حرکت همه ی آحاد مردم را ارزشمند می نماید دوستی با ولایت است . دشمن مانند یک مار سمی خوش خط و خال است و ما می بایست حواسمان جمع باشد و در راه ولایت و انقلاب قدم برداریم . راه کار مقابله با دشمن تقوا و بصیرت است .

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار